نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

دومین رویداد Ubisoft Forward دو ماه آینده برگزار می‌شود

شرکت یوبیسافت در گزارش مالی سه‌ماهه نخست خود به‌صورت رسمی اعلام کرد دومین رویداد آنلاین Ubisoft Forward ماه سپتامبر (شهریور - مهر) برگزار می‌شود.

۲۲ تیرماه یعنی حدود ۱۰ روز پیش شرکت یوبیسافت جهت معرفی و نمایش بازی‌های آِینده خود رویدادی تحت عنوان Ubisoft Forward برگزار کرد؛ رویدادی که با نمایش نسبتا طولانی بازی Watch Dogs Legion شروع شد و با اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی مورد انتظار Assassins Creed Valhalla ادامه پیدا کرد.

درحالیکه بسیاری منتظر نمایش بازی‌هایی چون Gods and Monsters، بازی Skull & Bones و نسخه جدید Splinter Cell بودند، یوبیسافت ترجیح داد رویداد خود را با انتشار تریلر جذابی از معرفی رسمی بازی Far Cry 6 به پایان برساند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که سخنگوی یوبیسافت در بخشی از این رویداد اعلام کرد دومین قسمت Ubisoft Forward در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی برگزار می‌شود. 

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، شب گذشته این استودیوی فرانسوی در گزارش مالی سه‌ماهه نخست خود به زمان تقریبی برگزاری این رویداد  نیز اشاره‌ای کرد. براساس تاییدیه و اعلام رسمی، دومین قسمت از رویداد Ubisoft Forward در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) برای معرفی سایر بازی‌های این استودیو برگزار می‌شود. با استناد به این گزارش، برای اطلاع از جزییات تکمیلی این رویداد باید مدتی را منتظر بمانید.

از آنجایی که ایوس گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت، در انتهای قسمت اول UbiForward اعلام کرد موارد بسیار زیادی برای کاربران در نظر گرفته شده است، باید منتظر ماند و دید در قسمت دوم بالاخره بازی‌های محبوب و مورد انتظار این شرکت نمایش داده می‌شوند یا خیر.

شما به‌شخصه بیشتر دوست دارید کدام یک از بازی‌های یوبیسافت در این رویداد حضور داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده