// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۶

تاریخ انتشار Watch Dogs Legion با یک تریلر سینمایی مشخص شد [Ubisoft Forward]

در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد، تریلر جدید بازی Watch Dogs Legion منتشر و تاریخ عرضه بازی هم اعلام شد

رویداد یوبیسافت فوروارد در ساعت ۱۱:۳۰ شروع شد و از قبل، انتظار می‌رفت که بازی Watch Dogs Legion یکی از بای‌هایی باشد که در این رویداد شاهد نمایش جدیدی از آن خواهیم بود. شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در رویداد امشب مورد ویژه‌ای را برای واچ داگز لیجن تدارک دیده بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت یک تریلر سینمایی جذاب را از بازی Watch Dogs Legion به‌نمایش گذاشت. تریلر منتشر شده، حاوی یک تعقیب و گریز و نحوه اضافه شدن عضو جدید به گروه Resistance بازی است. در بازی Watch Dogs Legion بازیکنان هدایت یک قهرمان را برعهده نمی‌گیرند و در طول ماجراجویی خود هدایت کاراکترهای متعددی را برعهده خواهند گرفت که سرنوشت هرکدام به شما بستگی دارد.

در نسخه لیجن بازیکنان وارد لندن خواهند شد و باید تهدید بسیار خطرناک و قدرتمندی مقابله کنند. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی و همچنین گیم پلی جدید بازی Watch Dogs Legion را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Watch Dogs Legion در تاریخ هشت آبان ماه (۲۹ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. همچنین نسخه نسل نهمی آن هم روی کنسول‌های نسل بعد عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده