// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

یوبیسافت دومین رویداد Ubisoft Forward را معرفی کرد

در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد، اعلام شد شرکت یوبیسافت در اواخر سال ۲۰۲۰ دومین رویداد Ubisoft Forward را برگزار می‌کند. 

شب گذشته شرکت یوبسافت (Ubisoft)، اولین رویداد یوبیسافت فوروارد را برگزار کرد. در جریان این رویداد، شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی Watch Dogs Legion درکنار تاریخ انتشار و نمایش گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla بودیم. همچنین یوبیسافت با انتشار دو تریلر مختلف، بازی Far Cry 6 را هم معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سخنگوی یوبی سافت در بخشی از این رویداد اعلام کرد دومین رویداد Ubisoft Forward در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی برگزار می‌شود. بااینکه تاریخ انتشار دقیقی از این رویداد اعلام نشد، اما احتمال می‌رود در فصل تعطیلات سال نو میلادی شاهد دومین رویداد یوبیسافت فوروارد باشیم. همچنین رویداد آینده شامل اخبار مختلفی حول بازی‌های یوبیسافت و آپدیت‌های مختلف می‌شود. 

در انتهای مراسم هم ایوس گیلموت، مدیر عامل یوبیسافت، اعلام کرد این شرکت موارد بسیاری را برای کاربران درنظر گرفته است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت یوبیسافت دومین رویداد Ubisoft Forward را در چه تاریخی برگزار می‌کند و در آن شاهد چه مواردی خواهیم بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ یکی از بازی‌هایی که جای خالی آن در رویداد دیشب حس می‌شد، بازی Gods and Monsters بود که در گذشته توسط شرکت یوبیسافت معرفی شده بود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده