// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

استیکرهای Super Mario در دسترس کاربران iOS قرار گرفت

کاربران iOS 10 از هم اکنون می‌توانند از استیکرهای سوپر ماریو در iMessage استفاده کنند. با زومجی همراه باشید.

در کنفرانس رونمایی از iPhone 7 در هفته گذشته، اعلام شد که استیکرهای جدیدی با محوریت سوپر ماریو به سرویس iMessage اضافه خواهد می‌شود. حال با ارائه بروزرسانی iOS 10، دارندگان این نسخه از سیستم عامل اپل، می‌توانند در پیام‌های خود از استیکرهای لوله‌کش مشهور و شانس‌بیار کمپانی نینتندو استفاده کنند.

علاوه بر استیکرهای سوپر ماریو در سرویس iMessage، می‌توانید در سلفی‌های خود از کلاه و سبیل این شخصیت مشهور و محبوب استفاده کنید. مجموعه استیکرهای مذکور به رایگان از آیتونز قابل دریافت هستند. نمونه‌هایی از استیکرها و سلفی با تم سوپر ماریو را در زیر مشاهده می‌کنید:

اما این تنها محتوایی نیست که کمپانی نینتندو برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS در نظر گرفته است. در بخشی از کنفرانس رونمایی از آیفون 7، شیگرو میاموتو به روی سن آمده و بازی Super Mario Run را معرفی کرد. دریافت این بازی رایگان بوده و بازیکنان برای دسترسی به محتوای بیشتر لازم است که مبلغی را پرداخت کنند. در حالی که قیمت محتواهای این بازی تعیین نشده است، پیش‌بینی می‌شود که این بازی سود سرشاری را برای کمپانی نینتندو به ارمغان بیاورد زیرا پس از معرفی ارزش سهام این کمپانی افزایش یافته و یکی از تحلیل‌گران به‌نام رسیدن به یک میلیارد دانلود را برای این بازی سهل و آسان می‌داند.

در بازی Super Mario Run، شخصیت ماریو به صورت خودکار حرکت کرده و بازیکنان باید با لمس صفحه نمایش از روی موانع پریده و از برخورد با دشمنان اجتناب کنند. کنترل‌های این بازی بر مبنای استفاده از تنها یک دست بهینه شده‌اند که می‌توانید نحوه تجربه این بازی توسط خالق سری ماریو را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده