// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

معرفی بازی موبایل Super Mario Run به شیوه شیگرو میاموتو

شیگرو میاموتو، خالق مجموعه ماریو و یکی از بازیسازان افسانه‌ای صنعت بازی، در ویدیویی جدید به شیوه خود به معرفی قابلیت بازی کردن Super Mario Run با یک دست می‌پردازد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های Super Mario Run، نخستین بازی ماریو برای دستگاه‌های موبایل، قابلیت انجام مراحل با یک دست است. اکنون شیگرو میاموتو، خالق شخصیت ماریو شخصا در قالب یک ویدیو نشان می‌دهد که ویژگی فوق واقعیت دارد.

میاموتو در تاریخ ۱۷ شهریور با حضور برروی سن در جریان کنفرانس پرده‌برداری از آیفون 7، رسما از بازی Super Mario Run رونمایی کرده بود. یکی از نکات اشاره شده در هنگام معرفی قابل بازی بودن Super Mario Run با یک دست بود. در این بازی رانر ساید اسکرولینگ، ماریو قادر به پرش برروی دشمنان به صورت خودکار است، هرچند بازیکنان قادر به انجام پرش‌های بلندتر در صورت نیاز خواهند بود.

نینتندو امروز از طریق توئیتر رسمی کمپانی یک ویدیوی جدید و البته لذت بخش را از میاموتو در حال انجام بازی Super Mario Run منتشر کرد. در این ویدیو میاموتو در کنار معرفی کوتاه بازی به توضیح فواید بازی با یک دست مانند دمبل زدن یا همبرگر خوردن می‌پردازد. میاموتو حتی پا را فراتر گذاشته و در حالی که در حال انجام Super Mario Run است اقدام به فشردن دست بیل ترینن می‌کند:

|

آقای میاموتو رو ببینید که در عمل راه‌های مورد علاقه خود برای بازی کردن Super Mario Run را نشان می‌دهد!

تاریخ عرضه Super Mario Run طبق اعلام کمپانی در فصل تعطیلات برای آیفون و آیپد خواهد بود. این بازی همچنین برای اندروید نیز منتشر خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده