نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تصاویر جدیدی از بازی Yakuza: Like a Dragon منتشر شد

تصاویر منتشر شده از گیم پلی بازی Yakuza: Like a Dragon، مینی گیم Dragon Kart این بازی را با ظاهری شبیه به بازی ماریو کارت به نمایش می‌گذارد.

در حالی که اتفاقات بازی Yakuza: Like a Dragon (که البته در کشور ژاپن با نام Yakuza 7: Whereabouts of Light and Darkness شناخته می‌شود) در منطقه‌ی جدید ایسزاکی ایچینجو (Isezaki Ichinjo) از شهر یوکوهاما (Yokohama) واقع می‌شود، شما همچنان قادر به بازگشت به کاموروچو (Kamurocho) خواهید بود.

یکی از فعالیت‌هایی که در این شهر انجام می‌گیرد، مسابقات Dragon Kart نام دارد. شما می‌توانید در این بازی به نسخه‌ی خشن‌تر و یاکوزا شکلی از بازی Mario Kart دسترسی داشته باشید.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این مینی گیم نگاه کنیم، باید گفت که در مجموع چهار سطح Gran Prix برای مسابقات Dragon Kart پیش بینی شده که با کسب پیروزی در هر یک از این سطوح، به سطح بعدی صعود خواهید کرد. بالاترین و دشوارترین Gran Prix با نام «Dragon Cup» شناخته می‌شود که مسابقه‌ی نهایی آن در کاموروچو برگزار می‌شود. برای شرکت در رقابت‌های «Dragon Cup» باید ابتدا خودروی خود را تا حد مشخصی ارتقاء داده و مهارت‌های رانندگی خوبی به‌دست آورده باشید.

بعد از این که فردی به نام فوجیساوا از Ichiban برای شرکت در این مسابقه دعوت می‌کند، او نیز مسیر خود را برای رسیدن به «Dragon Cup» آغاز خواهد کرد. سپس قهرمان داستان ما باید با رقبای مختلفی رو‌به‌رو شده که ظاهراً یکی از آ‌ن‌ها یک کشتی گیر نقاب‌دار است.

پیست‌های مسابقه شامل موانع و حفره‌های مختلفی مانند رمپ‌های پرش، موانع انفجاری، جاده‌های خاکی و آف‌رودی که سرعت شما را کم می‌کنند و همچنین مناطقی است که با تله‌های الکتریکی پوشانده شده است. این موانع، مسابقات بازی را هیجان انگیز و طبیعتاً چالش برانگیزتر خواهند کرد.

امکان ارتقاء خودروها و خرید مهمات و سلاح‌هایی که بازیکنان این بازی به همراه دارند، با پرداخت هزینه فراهم شده است. هریک از خودروهای کارتینگ این بازی مقاومت و کیفیت عملکرد منحصر به فردی دارند که با امکانات فراهم شده می‌توان ظاهر آن‌ها را نیز به شکل دلخواه ویرایش کرد.

بازیکنان می‌توان با ثبت بهترین رکوردهای خود در بخش چندنفره‌ی بازی، Dragon Kart را به‌صورت آنلاین نیز تجربه کنند. بعد از پایان هر روز، رده‌بندی مسابقه تکمیل شده و روز بعد، براساس رتبه و نحوه‌ی عملکرد خود جایزه دریافت خواهید کرد.

شما می‌توانید به مراجعه به این لینک، به تصاویر بیشتری که اخیراً از محیط بازی Yakuza: Like a Dragon منتشر شده نیز نگاهی داشته باشید. ضمن این که تریلر معرفی Yakuza 7 نیز در این لینک قابل مشاهده خواهد بود. بازی Yakuza: Like a Dragon در تاریخ ۲۶ دی‌ماه به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. البته دموی قبل از انتشار این بازی، هم اکنون در فروشگاه PSN ژاپن عرضه شده است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده