نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵

بازی Yakuza 7 با انتشار تریلری رسما معرفی شد

توشیهیرو ناگوشی، خالق سری Yakuza، در کنفرانس اخیر خود از نسخه جدید و هفتم این مجموعه قدیمی پرده‌برداری کرد.

بازی اکشن ماجراجویی یاکوزا (Yakuza) برای اولین برای کنسول پلی استیشن 2 در سال ۲۰۰۵ عرضه شد. بازی با مکانیزم خاص خود توانست طرفداران زیادی به‌خصوص در کشور ژاپن پیدا کند. حال بعد از گذشت چهارده سال از زمان معرفی نسخه اول آن، به‌زودی قرار است نسخه هفتم آن تحت عنوان Yakuza 7 روانه بازار شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سگا، ناشر بازی، به‌صورت رسمی خبر ساخت نسخه جدید یاکوزا را با اعمال تغییراتی نسبت به گذشته تایید کرد. در همین رابطه توشیهیرو ناگوشی، خالق سری Yakuza، در کنفرانس خود ادعا کرد که یاکوزا 7 به‌عنوان نقطه عطف این مجموعه به‌زودی منتشر می‌شود.

داستان بازی یاکوزا 7 در شهر یوکاهامای ژاپن در جریان است. Ichiban Kasuga قرار است به‌عنوان شخصیت اصلی این نسخه از بازی، ایفای نقش کند.

در این نسخه مکانیزم مبارزات در بازی کاملا زیر و رو شده و قرار است سیستم مبارزات نوبتی وارد بازی شود که قطعا در ابتدا برای طرفداران قدیمی این مجموعه عجیب و حتی شاید ناراحت کننده به‌نظر برسد. ناگوشی در همین رابطه ابراز امیدواری کرده که طرفداران و گیمرها از این تغییر گیم‌پلی ابراز رضایت داشته باشند و او تاکید می‌کند که در صورتی که بازخوردهای منفی زیادی به دست ما برسد، گیم‌پلی و مکانیزم نسخه بعدی بازی به حالت قبل و معمول خود بازخواهد گشت.

بازی Yakuza 7 قرار است در تاریخ ۲۶ دی (۱۶ ژانویه) به‌صورت انحصاری برای دارندگان پلی استیشن 4 روانه بازار شود. در ادامه ضمن اینکه می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید، لطفا نظرات خود راجع‌به تغییراتی که در این نسخه از بازی قرار است، اعمال شود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده