// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Yakuza: Like A Dragon پیش از انتشار نسخه دمو دریافت خواهد کرد

شرکت سگا اعلام کرده است که بازی Yakuza: Like A Dragon پیش از انتشار در سال ۲۰۲۰، یک نسخه‌ی دمو دریافت خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است بازی Yakuza: Like A Dragon پیش از آن‌که در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، به‌واسطه‌ی یک نسخه دمو در دسترس کاربران در کشور ژاپن قرار بگیرد تا بتوانند آن را پیش از خرید تجربه کنند. در حال حاضر هیچ تاریخی برای انتشار این نسخه توسط شرکت Sega اعلام نشده است. این اطلاعات روز گذشته و طی کنفرانسی که شرکت سگا برگزار کرده بود اعلام شد که در آن مراجعین قادر بودند نسخه دموی بازی را تجربه کنند.

روز گذشته مشخص شد که نسخه دموی بازی نسبت‌ به نسخه‌ای که در نمایشگاه توکیو گیم شو 2019 در اختیار مراجعین قرار داده شد، بهبودهایی داشته است. یکی از مهم‌ترین تغییرات این بود که بازیکنان توانستند با گروه یا پارتی Ichiban و دوستان آن‌ها به‌طور کامل بازی کنند و آن‌ها را کنترل کنند. همچنین سیستم‌های Just Action و Just Guard نیز در نسخه روز گذشته بازی فعال بودند. ماسایوشی یوکویاما، تولیدکننده بازی، یکی از چندین دلیل تغییر سبک بازی به نقش آفرینی را بهره‌مندی از داستانی عمیق‌تر و درگیرکننده‌تر دانست که می‌تواند باعث ارتباط بیشتر با بازیکن شود.

از آنجایی که مشاهده و تجربه‌ی چنین تغییری در داستان بازی در قالب نسخه‌ی دمو تقریبا غیرممکن است، در نتیجه دموی بازی Yakuza: Like A Dragon بیشتر برای تجربه سیستم مبارزه‌ی آن مناسب خواهد بود. یوکویاما همچنین از استقبال طرفداران بازی از تغییر سبک آن خبر داد و گفت امیدوار است انتشار نسخه‌ی دمو این رضایت را تکمیل کند و باعث خرید هرچه بیشتر بازی توسط طرفداران شود. به‌گفته‌ی سازندگان، این اثر قرار است مانند نسخه‌های قبلی سری، از داستانی قوی و درگیرکننده برخوردار باشد و قرار است اطلاعات بیشتری در مورد آن در آینده منتشر شود.

یکی از مواردی که در رابطه با بازی رسما تایید شده، این است که هریک از اعضای گروه‌ها (Party) دارای شغل‌های منحصربه‌فردی هستند که شامل شغل‌های آغازین آن‌ها هم می‌شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که صداپیشگان Yakuza 7 از تجربه خود در این بازی می‌گویند. Yakuza: Like A Dragon یا همان Yakuza 7 قرار است در تاریخ ۱۶ ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ (۲۶ دی ماه ۹۸) در ژاپن و تاریخی دیگر در غرب، به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده