// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۵

نیم نگاه زومجی: بازی Nioh 2

در قسمت جدید برنامه ویدیویی نیم نگاه به سراغ نسخه دوم بازی موفق و محبوب استودیو تیم نینجا یعنی Nioh 2 رفته‌ایم تا ملاقاتی با یکی از باس‌های بی‌رحم این بازی داشته باشیم.

استودیو شناخته‌شده و قابل‌احترام تیم نینجا که آن را با ساخت مجموعه بازی‌های سه‌بعدی نینجا گایدن می‌شناسیم در سال ۲۰۱۷ با یک رویکرد کاملا جدید به سراغ ساخت یک بازی سامورایی محور و از همه مهم‌تر سولزبورن رفت. بازی Nioh در همان ابتدای کار توانست با سیستم مبارزه‌ی عمیق خودش برسر زبان‌ها بیفتد و به یک بازی کاملا جدی و بزرگ تبدیل شد. فروش قابل‌توجه این بازی و همچنین محبوبیت آن بین طرفداران، سازندگان را به ساخت نسخه دوم آن تشویق کرد. 

مقاله مرتبط

مدت زمان زیادی نیست که نسخه دوم این مجموعه یعنی Nioh 2 روانه بازار شده است و در همین مدت زمان کوتاه توانسته یک میلیون نسخه فروش داشته باشد. به بهانه عرضه جدیدترین نسخه این بازی تصمیم گرفتیم ما هم سری به دنیای ژاپنی این بازی بزنیم و نگاهی به سیستم مبارزه و یکی از باس‌های بازی بیندازیم.  نسخه دوم در حالی که پیش‌درآمدی بر داستان نسخه اول است، شما را به وقایع قبل از رویدادهای نسخه اول می‌برد. جایی که سنگ‌های جادویی به نام امریتا قدرتی شیطانی را به دنیای آن تزریق کرده است و قهرمان داستان هم به‌واسطه‌ی دو رگه بودن خود، از این نیروی شیطانی (یوکای) برخوردار است. همین مکانیزم یوکای به تنهایی توانسته است یک گیم پلی کاملا متفاوت و تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. نیوه 2 در بررسی زومجی نمره عالی ۸.۵ را دریافت کرد.

شما را به تماشای قسمت جدید نیم نگاه با موضوع بازی Nioh 2 دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده