نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Nioh 2 بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشته است؛ عرضه‌ بسته‌های الحاقی بیشتر در سال جاری

استودیو تیم نینجا اعلام کرد که بازی Nioh 2 بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشته است و بسته‌های الحاقی بیشتری برای بازی در دست ساخت قرار دارند.

بازی نخست سری Nioh به‌خاطر درجه سختی بالا و باس‌های جذاب و سیستم مبارزات اعتیاد‌آور خود حسابی به مذاق طرفداران بازی‌های ویدیویی خوش‌ آمد و توانست به یکی از بازی‌های محبوب سال ۲۰۱۷ تبدیل شود. به‌دنبال موفقیت نسخه‌ی اول، استودیو تیم نینحا (Team Ninja) چندی پیش دنباله‌ی این بازی را به نام Nioh 2 روانه‌ی بازار کرد. حال طبق آخرین اخبار بازی،‌ به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی دوم نیز مورد استقبال طرفداران قرار گرفته و در مدت کوتاهی بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشته است. درکنار این مورد، سازندگان آپدیتی جدید را در دسترس قرار داده‌اند که ویژگی‌های زیادی را به بازی اضافه می‌کند. همچنین گفته شده است که تا آخر سال جاری میلادی، بسته‌های الحاقی بیشتری از بازی منتشر خواهد شد. 

در طی پستی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن، کارگردان بازی‌، تام لی اعلام کرد که آپدیت اخیر بازی Nioh 2 حالت عکاسی (Photo Mode)‌ را درکنار چند مرحله جدید به بازی اضافه می‌کند. حالت عکاسی به‌گفته‌ی لی صرفا یک ویژگی ساده نیست و کاربران بوسیله‌ی این حالت می‌توانند اسکرین‌شات‌های بسیار خلاقانه‌ای را با ابزاری که این حالت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، بگیرند. حالت عکاسی جدید بازی شامل توانایی بهینه‌سازی تنظیمات دوربین برای قرار گرفتن در حالت‌های مختلف، درجه‌بندی و تنظیم نور و موارد دیگر درکنار مجموعه‌ای از فیلترهای مختلفی است که بازیکنان می‌توانند به عکس‌های خود اضافه کنند. درکنار Photo Mode، به‌روزرسانی جدید شامل ۹ مأموریت Sub-Mission/Twilight نیز خواهد بود که چالش‌های جدیدی را برای بازیکنان به همراه خواهد داشت.

لی همچنین بیان کرد که سه بسته‌ی الحاقی جدید برای عرضه در طی ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده‌اند که بسیار «حجیم و پر از محتویات» خواهند بود. طبق پست بلاگ پلی‌استیشن، این بسته‌های الحاقی شامل مأموریت‌های داستانی درکنار باس‌های جدید، روح‌های گاردین، زره و مهارت‌های بیشتر خواهند بود. درکنار این موارد سلاح جدیدی به بازی‌ اضافه خواهد شد که عملکرد بازیکنان را در خارج از موقعیت‌های تعیین شده، بهبود می‌بخشد. همچنین درجه سختی جدیدی درکنار محتوای محتوای بیشتر به بازی خواهد آمد تا بازیکنان پس از اتمام بازی نیز بتوانند ماجراجویی‌های خود را همراه‌با چالش‌های جدید ادامه دهند. 

به‌گفته‌ی لی، اولین بسته‌ی الحاقی جدید بازی Nioh 2 به نام The Tengu's Discipleدر تاریخ ۳۰ ژوئیه (۹ مرداد) منتشر خواهد شد. هنوز بازه‌ی انتشاری برای دو بسته‌ی الحاقی دیگر اعلام نشده است اما تیم نینجا چندین تصویر از این بسته‌های الحاقی را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید نگاهی به آن‌ها بی‌اندازید.

Nioh 2

 بازی Nioh 2 هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید بررسی زومجی از بازی را ازطریق این لینک مطالعه کنید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده