// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

تاریخ انتشار بازی The Medium مشخص شد؛ انتشار تریلر جدید

استودیو‌ی Bloober Team با انتشار یک تریلر سرانجام تاریخ انتشار بازی ترسناک The Medium را رسما تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو‌ی Bloober Team، سازنده‌ی بازی‌های Blair Witch و Layer of Fear، تاریخ انتشار رسمی بازی The Medium را تایید و اعلام کرده است. جدیدترین بازی ترسناک روان‌شناختی آن‌ها در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و استیم) منتشر خواهد شد.

حال آن‌ها تریلر جدیدی نیز از بازی مدیوم منتشر کرده‌اند که با اعلام خبر تاریخ انتشار آن مصادف شده است. در این تریلر می‌توانیم نگاهی دیگر به سبک هنری خوفناک بازی بیاندازیم که با موسیقی وحشت‌آوری تلفیق شده است. این موسیقی را می‌توان از صفحه‌ی استیم آن به‌رایگان دانلود کرد.

شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی مدیوم گیمرها را درنقش یک واسط ارواح به‌نام ماریان قرار می‌دهد که توانایی برقراری ارتباط با رفتگان را دارد. او در دو دنیا زندگی می‌کند که یکی همین دنیای مادی انسان‌ها و دیگری جهان مردگان است. او بعد از اینکه تصاویری از قتل دختری جوان را در رویاهایش می‌بیند، تصمیم می‌گیرد که به هتلی متروکه برود تا متوجه شود که مدت‌ها قبل در آن‌جا چه اتفاقی افتاده است.

طبق گفته‌ی استودیو‌ی بلوبر تیم، آن‌ها تصمیم گرفتند که به‌جای عرضه‌ی بازی روی کنسول ایکس باکس وان آن‌را روی ایکس باکس سری ایکس عرضه کنند، چراکه سخت‌افزار قدرتمند این کنسول به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هرآنچه که از نظر بصری برای بازی در ذهن دارند را بتوانند به‌خوبی پیاده‌سازی کنند.

Jacek Zieba، یکی از تهیه‌کنندگان استودیو می‌گوید: «به‌لطف قدرت سخت‌افزاری ایکس باکس سری ایکس، حالا ما می‌توانیم این بازی را دقیقا همان‌طور که همیشه در ذهنمان تصور می‌کردیم توسعه دهیم. سخت‌افزار این کنسول حقیقتا شگفت‌انگیز است که به ما این توانایی را می‌دهد بدون اینکه مجبور باشیم با محدودیت‌های سخت‌افزاری دست‌وپنجه نرم کنیم، بازی را دقیقا مطابق سلیقه‌مان بسازیم. بسیار مشتاقم که طرفداران، کنسول نسل بعد ایکس باکس را بخرند و ببینند که با چه کنسول قدرتمندی طرف هستند.»

درحال‌حاضر بازی The Medium را می‌توان پیش‌خرید کرد. اگر برنامه‌ای برای خرید این بازی ترسناک دارید، استودیو‌ی بلوبر تیم اخیرا مشخصات سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای بازی را روی پی سی منتشر کرده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده