نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲

تریلر داستانی بازی The Medium منتشر شد

استودیوی بلوبر تیم ساعاتی پیش تریلر داستانی بازی ترسناک The Medium را منتشر کرد که قسمتی از داستان آن برای علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی را نشان می‌دهد.

برای اولین‌بار در جریان برنامه اینساید ایکس‌باکس بود که استودیوی لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) که سابقه‌ خوبی در ساخت آثار ترسناک دارد، از جدیدترین بازی خود رونمایی کرد. بازی The Medium یک بازی ترسناک روانشناختی است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است در تعطیلات پیش‌رو برای پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی ایکس ‌باکس سری ایکس و سری اس، پی سی و مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس روانه بازار شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که بازی مدیوم در نگاه اول یادآور دنیای بازی سایلنت هیل (Silent Hill) است. اثری که قرار است روایتگر داستان کاراکتری به‌نام ماریان باشد؛ شخصیتی که با ارواح سروکار دارد و قدرت‌های ذهنی‌ او اجازه ایجاد پلی بین دنیای واقعی و دنیای مردگان را می‌دهد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی بلوبر تیم ساعاتی پیش با انتشار تریلر جدید و داستانی بازی The Medium ضمن نمایش گوشه‌ای از محیط‌های بازی، بخشی از داستان آن را نیز به تصویر کشیده است. در این تریلر منتشر شده، شخصیت اصلی بازی به‌صورت همزمان در دو دنیای واقعی و مردگان در راهروهای یک بیمارستان حضور دارد و با روح یک دختر ملاقات می‌کند. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر تریلرهای قبلی بازی مدیوم را تماشا کرده باشید، با روحی به‌نام Sadness آشنایی دارید. دختربچه‌ای که بازهم در این تریلر حضور دارد و با شخصیت اصلی درخصوص اتفاقات پیش‌آمده صحبت می‌کند. دراین‌میان حضور همزمان در دو دنیای موازی و نمایش آنتاگونیست بازی جذابیت و انتظارات زیادی را برای علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده است.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی The Medium را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده