نویسنده: مشتاق لقایی
// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳

قیمت بازی The Medium برابر با ۵۰ دلار خواهد بود

The Medium، بازی ترسناک جدید استودیو بلوبر، قرار است قیمتی معادل ۵۰ دلار داشته باشد. 

با فرا رسیدن نسل جدید بازی‌ها، به نظر می‌آید که ناشران بیشتری قصد دارند بازی‌های خود را به جای ۶۰ دلار استاندارد، با قیمت ۷۰ دلار عرضه کنند. پیش از این، شرکت‌های Take-Two Interactive و Activision برای برخی بازی‌های بزرگ خود چنین قیمتی در نظر گرفته‌اند و حتی سونی هم قصد دارد بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن 5 را با قیمتی بالاتر از ۶۰ دلار عرضه کند.

با اینکه به نظر می آید که که قیمت ۷۰ دلار دیر یا زود به قیمت استاندارد جدید تبدیل خواهد شد، همچنان بازی‌هایی هم منتشر خواهند شد که قیمت پایین‌تری دارند. به عنوان مثال، صفحه رسمی بازی The Medium، ساخته ترسناک جدید استودیو بلوبر، مشخص کرد که این بازی با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که بازی The Medium قرار است یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه های استودیو Bloober Team باشد، اما با وجود ایده‌های بسیار جذاب بازی، ارزان‌تر بودن آن نسبت به قیمت استاندارد کمی غافلگیرکننده است.

بازی The Medium در تعطیلات پیش رو (دسامبر ۲۰۲۰) برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. این بازی روی ایکس‌باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده