// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

تریلری سینمایی از بخش داستانی بازی Godfall منتشر شد

تریلر سینمایی بازی گادفال، داستان نبردی حماسی بین دو جنگجو را نشان می‌دهد که زمانی با هم دوست بودند.

بازی Godfall جزو اولین بازی‌هایی بود که برای کنسول نسل بعد سونی و پی‌سی معرفی شد و از آن زمان تا امروز اخبار و تصاویر زیادی از بازی پخش شده که نظر بسیاری از طرفداران را به‌خود جلب کرده است. تا‌به‌اینجا، تمرکز اصلی این بازی نشان دادن شیوه‌ی گیم‌پلی بازی در مبارزات نفس‌گیر بوده ولی طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که می‌توانیم منتظر یک داستان حماسی در آن نیز باشیم. بخش داستانی بازی با انتشار تریلری سینمایی به‌نام «سقوط» در صفحه‌ی رسمی پلی‌استیشن در یوتیوب معرفی شد.

داستان بازی حول خصومت و اختلافی بین دو جنگجو می‌چرخد که به‌نظر می‌رسد حداقل یکی از آن‌ها، شاید شخصیت ماکروز، آنتاگونیست (شخصیت بد) داستان باشد. در تریلر نشان می‌دهد که آن‌ها روزگاری با هم بسیار صمیمی بودند، حتی شاید با یکدیگر برادر بودند اما آتش جنگ آن‌ها را از هم‌دیگر دور کرده است. تمام آن خصومت‌ها خود را در نبردی بزرگ و سرنوشت‌ساز نشان می‌دهند که ماکروز در ادامه برای به‌دست آوردن قدرت مطلق در آن پیروز می‌شود. می‌توان گفت که این تریلر سینمایی کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهد و طرفداران احتمالا می‌توانند منتظر یک داستان فانتزی زیبا و شسته‌رفته از این بازی مورد انتظار باشند.

بازی Godfall در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر خواهد شد. براساس جزئیاتی که از نسخه‌ی دیلاکس بازی فاش شده ، به‌نظر می‌رسد که این بازی قرار است یک بسته‌ی الحاقی هم در آینده دریافت کند؛ گرچه این‌ها هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است.

شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تریلر چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده