// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵

فرایند ساخت بازی Godfall به پایان رسید

روند ساخت بازی Godfall به فاصله‌ی دو ماه به عرضه‌ی آن به پایان رسید و به اصطلاح گلد شد.

بازی Godfall از استودیوی Counterplay Games یکی از اولین آثار نسل بعد است که تا به امروز دیده‌ایم و همچنین یکی از اولین عناوین غیر کراس جن نسل بعد کنسول‌ها است. بازی Godfall از زمان معرفی خود با انتشار تریلر‌های مختلف به‌طور مداوم صحنه‌های اکشن و مبارزه‌ای آن را نشان می‌داد و حال با انتشار متنی کوتاه خبر از به پایان رسیدن فرایند ساخت آن می‌دهد.

همان‌طور که در حساب رسمی بازی در تویتتر اشاره شد، فرایند ساخت بازی Godfall به پایان رسیده یا به اصلاح گلد شده است. با توجه متن این توییت، آن‌ها فقط به نسخه پلی‌ استیشن 5 بازی اشاره کرده‌اند که درواقع یکی از آثار زمان عرضه‌ی کنسول نسل نهمی سونی است. طبق آخرین شنیده‌ها زمان انتشار نسخه‌ی پی‌سی بازی نیز تغییر نکرده و همزمان با نسخه‌ی کنسولی آن منتشر می‌شود.

بنابراین احتمالا آن‌ها در حال تبلیغ نسخه‌ی پلی‌ استیشن 5 بازی هستند یا به‌زودی نسخه‌ی پی‌سی بازی نیز گلد خواهد شد. درهرصورت بازی Godfall یکی از آثار زمان انتشار کنسول پلی‌ استیشن 5 در اواخر سال جاری میلادی است.

بازی Godfall گلد شد

Godfall در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) هم برای پلی‌استیشن 5 و پی‌سی منتشر خواهد شد همچنین نسخه‌ی پی‌سی بازی به‌طور انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده