نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۸

بازی Godfall برای پی سی و پلی استیشن 5 معرفی شد [The Game Awards 2019]

بازی Godfall با انتشار یک تریلر برای عرضه در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد. اثری که قرار است سبک لوتر و هک‌انداسلش را باهم ترکیب و تقدیم گیمرها کند.

رویداد The Game Awards 2019 در جریان است و طی آن علاوه بر نمایش برترین‌های سال ۲۰۱۹، با آثار جدیدی که قرار است در روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده منتشر شود نیز آشنا می‌شویم. تا به‌این لحظه انصافا نمایش خوبی را دیده‌ایم که نمایش دومین قسمت از بازی هل‌بلید، تماشاچیان خود را شگفت‌زده کرد. دومین قسمت از بازی هل‌بلید اما تنها اثر نسل نهمی نیست که در این رویداد معرفی می‌شود چرا که بازی Godfall نیز توسط استودیو CounterPlay و گیرباکس معرفی شد؛ اثری که قرار است راهی پلی استیشن 5 و پی سی شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان بازی مشخص نیست و سازندگان بازی به دادن اطلاعاتی اندک از روند آن بسنده کردند. بازی قرار است سبک لوتر و هک‌انداسلش را ترکیب کند و به گیمرها تحویل دهد. گفتنی است که این بازی در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس گیمرها و دارندگان پلتفرم‌های نسل بعدی یعنی پلی استیشن 5 و پی سی قرار خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به تریلر معرفی این بازی جلب می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده