// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۳

کاربران برای تهیه Godfall روی پلی استیشن 5 باید ۷۰ دلار هزینه کنند

به‌تازگی بازی Godfall در فهرست فروشگاه Best Buy قرار گرفته است و شاهد قیمت ۷۰ دلاری این بازی برای پلی‌استیشن 5 هستیم.

در جریان نسل نهم بازی‌های ویدیویی، شاهد گران‌تر شدن ۱۰ دلاری بعضی از بازی‌های چندپلتفرمه و همچنین بازی‌های انحصاری پلی ‌استیشن 5 هستیم. در ابتدا، 2K Games بود که اعلام کرد نسخه نسل نهمی NBA 2K21 با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود. همچنین این مورد برای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم روی نسل بعد با قیمت ۷۰ دلار ارائه می‌شود. این در حالی است که سونی هم اعلام کرد تمامی بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 5، با برچسب قیمت ۷۰ دلار در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی Godfall در فهرست بازی‌های فروشگاه ‌Best Buy قرار گرفته و شاهد برچسب ۷۰ دلاری این بازی برای نسخه استاندارد ادیشن هستیم. همچنین نسخه دیلاکس ادیشن با قیمت ۹۰ دلار و نسخه Ascended هم با قیمت ۱۰۰ دلار برای پیش‌فروش قرار گرفته است. هنوز جزئيات دقیقی از این نسخه‌ها منتشر نشده، اما در صفحه بازی Godfall در فروشگاه اپیک گیمز آمده است که نسخه دیلاکس به شما اجازه می‌دهد که به پک اکسپنشن بازی دسترسی داشته باشید. همچنین نسخه Ascended هم محتویات داخل بازی با ارزش طلایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بازی Godfall در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۲ نوامبر) برای کامپیوتر (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز) و پلی ‌استیشن 5 عرضه می‌شود. نسخه استاندارد بازی روی پی سی ۶۰ دلار است و سایر ادیشن‌ها هم ۱۰ دلار نسبت‌به قیمت آن‌ها روی PS5 ارزان‌تر هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده