// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲

بازی FIFA 21 با انتشار یک تریلر رونمایی شد

همانطور که دیروز اعلام شده بود، شرکت الکترونیک آرتز در جریان یک تریلر بازی FIFA 21 را به‌صورت کامل رونمایی کرد.

در جریان رویداد EA Play 2020 بود الکترونیک آرتز با یک تیزر بسیار کوتاه بازی FIFA 21 را معرفی کرد و رونمایی از بازی به زمان دیگری موکول شد. همچنین دیروز و در جریان رونمایی از عکس روی جلد نسخه استاندارد، چمپیون و آلتیمیت ادیشن بازی فیفا 21 بود که اعلام شد پنجشنبه دوم مرداد ماه و ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران، تریلر رونمایی FIFA 21 منتشر می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز (ٍElectronic Arts)، سازنده و ناشر مجموعه فیفا، دقایقی پیش تریلر رونمایی از فیفا 21 را منتشر کرد. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد صحنه‌هایی از کیلیان امباپه و سایر ورزشکارها در حین انجام فیفا 21 بودیم. همچنین سکانس‌هایی از محیط‌های بازی و حالت فوتبال خیابانی هم به‌نمایش گذاشته شد. از اطلاعاتی که در جریان تریلر اشاره جزئی به آن‌ها شد، حضور اریک کانتونا به‌عنوان یک آیکون در بخش آلتیمیت تیم و همینطور امکان تجربه این بخش به شکل Co-Op بود که البته جزییات دقیق‌تر این ویژگی احتمالا بعدا ارائه می‌شود.

برخلاف کونامی که eFootball PES 2021 را در قالب یک آپدیت در اختیار کاربران قرار خواهد داد، الکترونیک آرتز تصمیم دارد همانند هرسال، یک نسخه کامل از فیفا را در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که باتوجه‌به شرایط فعلی جهان برای قرنطینه و همه‌گیری ویروس کرونا، الکترونیک آرتز چه تغییراتی را برای کاربران فیفا 21 تدارک دیده است. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده