// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

بازی نسل نهم PES با آنریل انجین ساخته می‌شود؛ عرضه PES 2021 در قالب آپدیت فصلی

وبسایت کونامی در جریان یک بیانیه اعلام کرده که نسخه نسل بعد eFootball PES با موتور گرافیکی آنریل انجین ساخته می‌شود.

مدتی است که شایعاتی از بازی eFootball PES 2021 به‌گوش می‌رسد که به‌صورت یک آپدیت فصلی، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه، در فروشگاه مایکروسافت مشخص شد که در فصل جاری شاهد یک بازی کامل نخواهیم بود و کاربران بازی eFootball PES 2020 می‌توانند با یک قیمت مناسب، آپدیت فصلی PES 2021 را خریداری کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر eFootball PES، با انتشار یک تیزر کوتاه رسما اعلام کرده که تمرکز شرکت کونامی (Konami)، سازنده و ناشر Pro Evolution Soccer، روی نسخه نسل نهمی این مجموعه است. ازاین‌رو در سایت کونامی بیانیه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد بازی eFootball PES 2022، با موتور گرافیکی آنریل انجین ساخته می‌شود. این در حالی است که نسخه‌های پیشین با موتور گرافیکی فاکس توسعه داده می‌شد. 

استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین به تیم توسعه PES اجازه می‌دهد تا مدل‌سازی و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه‌تری را خلق کنند و از طرفی فیزیک بازیکن‌ها در زمین بازی هم بهبود پیدا می‌کند. تمامی این موارد دست‌به‌دست هم خواهند داد تا کاربر تجربه‌ی بهتر و واقع‌گرایانه‌تری را از یک شبیه‌ساز فوتبال تجربه کند. همچنین کونامی در ادامه بیانیه خود رسما اعلام کرده در سال جاری خبری از یک بازی جدید نخواهد بود و eFootball PES 2021، در قالب یک آپدیت فصلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از نسخه نسل نهمی Pro Evolution Soccer را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ResetEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده