نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۶

بازی فیفا 21 رسما معرفی شد [EA Play 2020]

الکترونیک آرتز در جریان رویداد EA Play 2020، رسما بازی فیفا ۲۱ را معرفی و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد. 

رویداد EA Play 2020 از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز آغاز شد و در جریان آن شاهد نمایش از بازی‌های مختلفی بودیم. در بخشی از این رویداد، الکترونیک آرتز تریلری از بازی‌های ورزشی بعدی خود نمایش داد که در بین آن‌ها، شاهد تایید رسمی بازی فیفا ۲۱ هم بودیم. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی منتشر‌شده را تماشا کنید تا بعد هم جزییات بازی را مرور کنیم:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی FIFA 21 در تاریخ ۱۸ مهر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد و مشترکین EA Access و Origin Access هم می‌توانند از ۱۰ مهر برای چند ساعت بازی را تجربه کنند. همچنین افرادی که نسخه آلتیمیت یا چمپیونز بازی را پیش‌خرید کنند، سه روز زودتر به آن دسترسی خواهند داشت. همچنین با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، الکترونیک آرتز انتشار فیفا ۲۱ برای این پلتفرم‌ها را هم تایید کرده که البته جزییاتی در مورد تاریخ انتشار این نسخه‌ها با توجه به مشخص نبودن زمان عرضه خود کنسول‌ها ارائه نشد. همچنین امسال نسخه پی‌سی بازی علاوه بر پلتفرم Origin، از طریق استیم هم در دسترس قرار می‌گیرد. 

اما نکته مهم در رابطه با نسخه‌های نسل نهمی بازی، این است که سازندگان تایید کردند افرادی که نسخه پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان بازی را خریداری کنند، تا زمان عرضه فیفا ۲۲ فرصت خواهند داشت تا آن را به‌صورت رایگان به نسخه نسل بعدی روی کنسول همان شرکت (پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 / ایکس‌باکس وان به ایکس‌باکس سری ایکس) ارتقا بدهند. همچنین تمام دستاورد‌های شما در بخش آلتیمیت تیم یا حتی ولتا قرار است به نسخه نسل بعدی منتقل شوند. 

فیفا ۲۱

همچنین طبق تصویری که بالا هم مشاهده می‌کنید، قرار است در ماه آگوست (مرداد/شهریور) اطلاعات دقیق بازی در مورد گیم‌پلی و بخش‌های مختلف آن ارائه شوند. نظرات خود را در مورد معرفی بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع EA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده