// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۴

تصویر روی جلد بازی FIFA 21 مشخص شد

دقایقی پیش حساب کاربری توییتر EA Sports FIFA تصویر روی جلد بازی FIFA 21 را منتشر کرد که خبر از حضور کیلیان امباپه روی جلد فیفا 21 می‌دهد. 

مدتی است که از معرفی اولیه بازی FIFA 21 می‌گذرد و کاربران خواهان رونمایی کامل از این بازی هستند. بااین‌حال، رونمایی کامل از فیفا 21 بسیار نزدیک و به‌تازگی، تصویر روی جلد نسخه استاندارد بازی هم مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش حساب کاربری توییتر EA Sports FIFA با انتشار یک تصویر از کیلیان امباپه، بازیکن تیم پاری سن ژرمن، باکس آرت نسخه استاندارد بازی را به‌نمایش گذاشت. همچنین همانند NBA 2K21، شاهد یک طرح مجزا برای نسخه نسل هشتمی و سایر نسخه‌های دیگر مثل چمپیونز ادیشن و آلتیمیت ادیشن نیز هستیم که در آن شاهد نمایی متفاوتی از امباپه هستیم.

در ادامه کیلیان امباپه در جریان این خبر اعلام کرده «بودن روی جلد فیفا افتخار بزرگی است که نصیب من شده است. از Bondy (یکی از بخش‌های فرانسه) گرفته تا Clairefontaine و جام جهانی، قرار گرفتن روی باکس آرت فیفا یکی دیگر از دستاوردهای مهم زندگی من است. از زمان بچگی فیفا را بازی و افتخار می‌‌کنم که به‌عنوان نماینده نسل جدید بازیکن‌های فوتبال، درکنار اشخاص برجسته دیگری قرار می‌گیرم که این افتخار را در گذشته کسب کرده‌اند». 

در ادامه مشخص شده که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، سازنده و ناشر FIFA 21، فردا دوم مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) و ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر، بازی فیفا 21 را به‌صورت کامل رونمایی می‌کند. نکته جالب، این است که پری‌شو مراسم بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس هم فردا ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر آغاز می‌شود و احتمال می‌رود نمایش نسخه جدید FIFA، برای این رویداد برنامه‌ریزی شده باشد.

در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه‌های مختلف بازی FIFA 21 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی FIFA 21 در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۹ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود.

کیلیان امباپه به عنوان کاور روی جلد FIFA 21

کیلیان امباپه روی جلد نسخه چمپیونز ادیشن بازی فیفا 21 / FIFA 21

کیلیان امباپه روی جلد نسخه آلتیمیت ادیشن بازی فیفا 21 / FIFA 21


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده