// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

تریلر گیم پلی جدید بازی Marvel's Avengers پخش شد

بازی Marvel's Avengers استودیوهای کریستال داینامیکس و ایداس مونتریال که توسط اسکوئر انیکس عرضه می‌شود، به‌تازگی نمایشی جدید و مفصل از گیم‌پلی خود را تقدیم گیمرها کرد.

اکنون تقریبا ۱۰ هفته تا زمان انتشار بازی Avengers برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و گوگل Stadia باقی مانده است. یک بازی ویدیویی از کریستال داینامیکس که با همکاری ایداس مونتریال ساخته می‌شود و طی روزهای اخیر توانست نظر برخی گیمرها راجع به خود را بهتر از قبل کند.

سازندگان بازی Marvel's Avengers تایید کردند که ساخته‌ی آن‌ها روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با پیشرفت‌های واضح و لایق توجه نسبت به نسخه‌های نسل هشت اجرا می‌شود. همچنین بازیکن‌ها برای رفتن به سراغ نسخه‌های بهبودیافته نیازی به خرید مجدد اثر ندارند. در حقیقت اگر بازی را برای کنسول نسل هشتمی سونی تهیه کرده‌اید، روی PS5 هم به نسخه‌ی قوی‌تر آن دسترسی دارید و اگر بازی را برای ایکس‌باکس وان خریدید، نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس آن را بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه‌ی اضافه دریافت می‌کنید.

اما حالا دیگر زمان تماشای نمایش مفصل و تازه‌ی بازی رسیده است؛ اولین قسمت از سری ویدیوهای Marvel's Avengers WAR TABLE که شرکت اسکوئر انیکس می‌گوید طی هفته‌های آتی مدام به کمک آن اطلاعات گیمرها راجع به این محصول را افزایش خواهد داد.

دانلود تریلر داستانی از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

Marvel's Avengers یک بازی با کمپین داستانی کامل و تک‌نفره است و همزمان شامل برخی مراحل آنلاین هم می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند درکنار دوستان خود به تجربه‌ی کو-آپ مراحل خاص «اونجرز» بپردازند و طی ماه‌های پس از عرضه هم مدام انتظار ارائه‌ی محتواهای جدید برای این بازی ابرقهرمانی را بکشند. هرچند که باید صبر کرد و دید کیفیت، کمیت و قیمت‌گذاری این بسته‌های الحاقی به چه شکل است.

مراحل کو-آپ بازی که با نام Warzone شناخته می‌شوند و جدا از بخش داستانی هستند، به چهار بازیکن احتیاج دارند. اما اگر نمی‌توانید همراه با سه نفر دیگر به سراغ آن‌ها بروید، می‌توانید کنترل سه کاراکتر شخصی‌سازی‌شده‌ی دیگر را به دست هوش مصنوعی بسپارید. سازندگان هم می‌گویند که این مراحل شامل قصه‌های خاص خود می‌شوند و هرگونه که می‌توانید، نباید اجازه بدهید تجربه‌ی آن‌ها از دست‌تان در برود.

دانلود تریلر بخش Warzone از آپارات

این نمایش مفصل نشان داد که MODOK آنتاگونیست اصلی بخش داستانی بازی به حساب می‌آید.

بازی Marvel

دانلود نسخه‌ی کامل نمایش ۲۵ دقیقه‌ای بازی با رزولوشن Full HD 1080P

بازی «انتقام‌جویان مارول» (Marvel's Avengers) در روز چهارم سپتامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ خورشیدی) منتشر می‌شود و به‌زودی تریلرهای جدید بیشتری از این بازی نیز منتشر خواهد شد.

آیا نمایش تازه‌ی گیم‌پلی بازی باعث شد که هیجان شما برای تبدیل شدن به هالک، تور، مرد آهنی، بلک ویدو و کامالا خان در دنیای آن افزایش یابد؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده