نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تیزر جدید Marvel’s Avengers به شخصیت‌های کامالا خان و کاپیتان مارول اشاره دارد

در تصاویر و تیزر ویدیویی جدیدی که از بازی Marvel's Avengers منتشر شده، می‌توان نگاه مختصری به خانه‌ی شخصی کاراکتر Ms. Marvel و پوسترها و تصاویر متعددی از شخصیت کاپیتان مارول را روی دیوارهای آن مشاهده کرد.

اکانت توییتر رسمی بازی Marvel's Avengers اطلاعات جدیدی را در خصوص بازی اکشن و درآستانه انتشار اسکوئر انیکس منتشر کرده که به یکی از کاراکترهای معرفی شده‌ی دنیای مارول، یعنی کامالا خان (Kamala Khan) یا همان Ms. Marvel اختصاص دارد. از تصاویری که ظاهراً به اتاق خواب خانه‌ی این شخصیت مربوط می‌شود، اینطور برداشت می‌شود که کامالا یکی از طرفداران پروپاقرص انتقام جویان است که در دیوارهای اتاق خود، تصاویر و یادگاری‌های متعددی از قهرمانان مارول به وژه کاپیتان مارول به چشم می‌خورد.

شما می‌توانید در ادامه اسکرین‌شات‌هایی که از محیط «خانه درختی» کامالا گرفته شده، نگاهی داشته باشید:

Marvel

Marvel

علاوه‌بر تصاویر جدیدی که از محیط این بازی منتشر شده، یک ویدیوی کوتاه و مرتبط با همین موضوع نیز توسط هانا مک‌لود (Hannah MacLeod) از نویسندگان Marvel’s Avengers منتشر شده که در توییت دیگر حساب رسمی این بازی قابل مشاهده است. وی در توضیحاتی که ذیل این ویدیو منتشر کرده، توضیح می‌دهد که چرا این خانه برای کامالا هم در حکم یک پناهگاه و هم به‌عنوان مکانی برای یادآوری اهمیت و جایگاهی که انتقام‌جویان برای او دارند، ساخته شده است.

دانلود از آپارات

طی ماه‌های گذشته، اطلاعات و جزئیات متعددی از کاراکترها و موضوعاتی که در Marvel’s Avengers به آن‌ها پرداخته شده، منتشر شده است. این بازی بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال بوده و بسیاری از طرفداران دنیای مارول بی‌صبرانه منتظر تجربه آن هستند. اخیراً اعلام شد که قرار است ماه آینده شاهد نمایش یک استریم از گیم‌پلی این بازی توسط استودیوی Crystal Dynamics باشیم. ضمن اینکه وینس ناپولی طراح ارشد مبارزات بازی Marvel's Avengers در مصاحبه اخیر خود اطلاعات جدیدی را از حرکات آکروباتیک و دویدن روی دیوار که مختص کاراکتر کاپیتان آمریکا طراحی شده را با طرفداران در میان گذاشته بود.

آخرین تریلری که توسط اسکوئر انیکس برای این بازی منتشر شد، همزمان با آغاز پیش‌فروش این بازی در اواخر سال گذشته بود که فرصت بیشتری را برای مشاهده گیم‌پلی بازی فراهم می‌کرد. این ویدیو که کلاً یک دقیقه به طول می‌انجامد، شماری از برجسته‌ترین شخصیت‌های بازی از قبیل کاپیتان آمریکا، هالک، Ms. Marvel، آیرون من و بلک ویدو را در حال مبارزه علیه موجودات و شخصیت‌های منفی مختلفی از این مجموعه به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید در ادامه به این کلیپ دسترسی داشته باشید:

دانلود از آپارات

همزمان با انتشار این ویدیو، امکان پیش سفارش بازی Marvel’s Avengers فراهم شده است. علاقه‌مندان می‌توانند قبل از رسیدن به تاریخ انتشار این بازی در شهریورماه سال جاری، سفارش خود را برای دریافت نسخه‌های مختلف Marvel’s Avengers در استیم یا آمازون به ثبت برسانند.

این بازی بعد از تأخیر چهارماهه‌ای که در زمان عرضه خود متحمل شد، بالاخره در تاریخ چهارم سپتامبر، مصادف با ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ برای پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی و استیدیا منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده