نویسنده: رضا اسکندری
// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

گیم پلی بازی Marvel's Avengers ماه آینده در یک استریم نمایش داده خواهد شد

استودیوی Crystal Dynamics با انتشار یک تیزر اعلام کرد که گیم پلی بازی Marvel's Avengers، ماه آینده در یک استریم نمایش داده خواهد شد.

پس از گذشت ماه‌ها، سرانجام شاهد گیم پلی بازی Marvel's Avengers خواهیم بود. استودیوی Crystal Dynamics با انتشار یک تیزر اعلام کرد که گیم پلی جدید بازی Marvel's Avengers در تاریخ چهارم تیرماه (۲۴ ژوئن)، در یک استریم به نمایش در خواهد آمد. از آخرین خبر یا ویدیوی مرتبط با این بازی مدت‌ها می‌گذرد ولی با انتشار این خبر متوجه می‌شویم که در چه تاریخی می‌توانیم به اطلاعات زیادی از این پروژه دست پیدا کنیم.

کریستال داینامیکس، در صفحات مجازی خود اعلام کرد که در ماه آینده در یک استریم، گیم پلی بازی Marvel's Avengers به نمایش خواهد گذاشت. این رویداد که توسط این استودیو «War Table» نام‌گذاری شده است، در تاریخ چهارم تیرماه (۲۴ ژوئن)، از گیم پلی جدید این بازی و محتویات بخش چند نفره‌ی آن رونمایی می‌کند. پس از اعلام شروع پیش‌فروش این بازی که با یک تریلر کوتاه همراه بود، جدیدترین ویدیو از گیم پلی این بازی خواهد بود که در استریم پخش خواهد شد.

Marvel

با اینکه در طول یک سال گذشته، به‌طور متناوب اخبار این بازی در اینترنت منتشر می‌شد، ولی بازهم اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس کاربران قرار ندارد که بتوانند با استناد به آن‌ها درباره‌ی این بازی نظر دهند. کریستال داینامیکس به‌‌آرامی اطلاعات جدیدی از داستان بازی را در اختیار عموم مردم قرار داده است ولی هم‌چنان گیم پلی اصلی بازی، بدون درنظرگرفتن آن تریلر کوتاه هنگام معرفی بازی، به خوبی به نمایش در نیامده است. امیدوار هستیم که این استریم از گیم پلی جدید بازی، تصاویر بهتری از جزییات بازی را در اختیار ما قرار دهد و به ما نشان دهد که در زمان عرضه‌ی بازی، با چه محتویاتی روبه‌رو خواهیم شد؛ اگر خوش‌شانس باشیم، شاید درباره‌ی زمان عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی این بازی هم اطلاعاتی در اختیار ما قرار بگیرد.

شما می‌توانید تیزر منتشر شده توسط استودیوی کریستال داینامیکس، برای استریم گیم پلی این بازی را در زیر مشاهده کنید که حاوی تصاویر جدیدی از گیم‌پلی این بازی نیز است. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) برای پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده