نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

یحیی عبدل متین دوم برای بازی در نقش اصلی به فیلم The Matrix 4 پیوست

یحیی عبدل متین دوم، بازیگر نقش بلک مانتا در فیلم Aquaman، برای بازی در یک نقش مرموز و اصلی به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 اضافه شده است.

اواخر ماه گذشته بود که شرکت برادران وارنر رسما ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) را تایید و اعلام کرد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی، باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به این پروژه اضافه شده است. ورایتی گزارش داد که یحیی عبدل متین دوم، بازیگر نقش بلک مانتا در فیلم Aquaman (آکوامن)، برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به‌جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) اضافه شده است. با اینکه اطلاعات بیشتری از نقش این عبدل متین که این روزها مورد توجه بسیاری از استودیوها قرار گرفته نیست، اما ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در این فیلم ممکن است شاهد حضور نسخه جوان‌تر مورفیوس باشیم.

Black Manta in Aquaman

حال بسیاری اعتقاد دارند که عبدل متین قرار است نقش مورفیوس جوان را در قسمت جدید ماتریکس بازی کند و بدین ترتیب شاهد بازگشت بازگشت لارنس فیشبرن، بازیگر اصلی مورفیوس در قسمت جدید آن نخواهیم بود. بااین حال، اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم The Matrix 4 منتشر نشده و در حال حاضر نمی‌دانیم که این فیلم قرار است چه داستانی را دنبال کند. همچنین الکساندر همن و دیوید میچل به نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم The Matrix کمک خواهند کرد. مجموعه فیلم The Matrix توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ که ۲۰ سال پیش می‌شود، منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله و یک اسپین‌آف از این مجموعه تولید و منتشر شده است.

مجموعه فیلم The Matrix در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. مراحل فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 قرار است از سال ۲۰۲۰ آغاز شود که قابل انتظار این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود. علاوه‌بر بازی در فیلم آکوامن، شاهد نقش آفرینی عبدل متین در یک قسمت از فصل پنجم سریال Black Mirror (آینه سیاه) نیز بودیم و سریال Watchmen (واچمن)، فیلم All Day and a Night و بازسازی فیلم Candyman (کندی من) از کارهای بعدی این بازیگر ۳۳ ساله هستند و او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم The Trial of the Chicago 7 حضور دارد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده