نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

اولین تیزر فصل چهارم سریال Stranger Things از بازگشت یک شخصیت محبوب خبر می‌دهد

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things آغاز و همچنین بازگشت یک شخصیت نیز تایید شده است.

ماه مهر امسال بود که سرانجام شبکه نت‌ فلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد که به‌جز یک تیزر مرموز، شبکه Netflix اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال را منتشر نکرد. همچنین مدتی پیش مشخص شد که ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی یا بهمن ۱۳۹۸) را برای شروع مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) در نظر گرفته و همچنین فصل چهارم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال مورد انتظار آغاز شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه رسما تایید کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال در روسیه آغاز شده و همچنین در این تیزر شاهد تایید بازگشت دیوید هاربر، بازیگر نقش جیم هاپر بودیم که اکنون به‌عنوان زندانی در روسیه حضور دارد و در حال کارگری در هوایی برفی و در شرایطی بسیار سخت است. هاپر در واقع در حال کار روی یک ریل قطار هست که احتمالا به مکان صحنه پس از پایان فصل سوم اشاره دارد. شما در ادامه می‌توانید این تیز را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در این تیزر شاهد یک نمای متفاوت از شخصیت هاپر هستیم که ظاهرا وضعیت خوبی نیز ندارد. برادران دافر در بیانیه منتشر شده که با عشق از روسیه نام داشت، رسما بازگشت دیوید هاربر را در فصل چهارم سریال Stranger Things تایید و اعلام کردند که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال رسما آغاز شده است. برادران دافر گفتند:

ما خوشحالیم که رسما تایید کنیم که تولید سریال Stranger Things 4 اکنون در حال انجام است و هیجان‌انگیز تر از آن تایید بازگشت هاپر است. همه این خبرها برای این آمریکایی خوب نیست. او به دور از خانه در منطقه برفی در شبه‌جزیره کامچاتکا زندانی شده است، جایی که با خطرات انسانی و غیره مواجه خواهد شد. در همین حال و با بازگشت به آمریکا، اتفاقات ترسناک جدیدی در حال آغاز شدن است، چیزی که مدت‌ها هست دفن شده و همه چیز را به هم وصل می‌کند... فصل چهارم بزرگ‌ترین و ترسناک‌ترین فصل سریال تا به امروز است و ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنید تا همه شما آن را تماشا کنید. در ضمن برای آمریکایی‌ (هاپر) دعا کنید.

سریال Stranger Things 4 

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از سریال Stranger Things 4 از جمله فهرست رسمی بازیگران و زمان انتشار آن منتشر نشده است که انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته شود. بااین‌حال، همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در مناطق بیشتری خارج از هاوکینز جریان داشته باشد و نسبت به سه فصل اول نیز تفاوت زیادی دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده