نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

تعداد قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things و زمان شروع فیلمبرداری آن مشخص شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فصل چهارم سریال Stranger Things از جمله زمان شروع فیلمبرداری و همچنین تعداد قسمت‌های آن منتشر شده است.

ماه گذشته بود که سرانجام شبکه نت‌ فلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد که به‌جز یک تیزر مرموز، اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال منتشر نشده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال محبوب و مورد انتظار منتشر شده است. طبق خبری که TVLine منتشر کرده، شبکه Netflix ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی یا بهمن ۱۳۹۸) را برای شروع مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) در نظر گرفته است. مراحل فیلمبرداری فصل چهارم این سریال قرار است حدود ۷ ماه طول بکشد که این موضوع مانند دو فصل گذشته است. پیش از این مراحل فیلمبرداری سریال Stranger Things 2 از ماه آبان ۹۵ شروع شده و تا تیر ۹۶ طول کشیده بود و همچنین مراحل سریال Stranger Things 3 از ماه اردیبهشت ۹۷ آغاز شده و تا آبان ۹۷ طول کشیده است.

Stranger Things 3

با توجه به زمانبندی در نظر گرفته شده، فیلمبرداری سریال احتمالا تا ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) طول خواهد کشید و در بهترین حالت می‌توانیم در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر یا دی ۱۳۹۹) که ایام کریسمس است، شاهد انتشار آن باشیم. همچنین به‌نظر می‌رسد که در سریال Stranger Things 4 قرار است شاهد بازگشت محیط زمستانی و سرد باشیم که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. بااین حال، بهار ۲۰۲۱ شاید زمان واقع بینانه‌تری برای انتشار سریال باشد. همچنین فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در ۸ قسمت یک ساعته تولید شود که این موضوع در واقع مانند فصل اول و سوم سریال است و پیش از این تنها فصل دوم در ۹ قسمت تولید و منتشر شده بود.

در حال حاضر بازگشت هیچ بازیگری در فصل چهارم سریال Stranger Things تایید نشده است و تنها می‌دانیم که مانند سه فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بر عهده برادران دافر خواهد بود. فصل سوم سریال Stranger Things در تیر ماه امسال منتشر شد که طبق گفته شبکه نتفلیکس، در ماه اول انتشار بیش از ۶۴ میلیون مشترک این سرویس استریم به تماشای سریال Stranger Things 3 پرداخته بودند که این به معنای شکستن رکورد بینندگان شبکه نتفلیکس است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده