نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰

بازگشت غافلگیر کننده یک شخصیت در اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9

شرکت یونیورسال پیکچرز سرانجام اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 را منتشر کرد که در آن طرفداران با بازگشت یک شخصیت غافلگیر می‌شوند.

چند روز پیش بود که اولین تیزر تریلر و پوستر رسمی سریع و خشن 9 (فیلم Fast and Furious 9) منتشر شد و در ادامه شاهد انتشار پوسترهای جدید قسمت نهم فیلم سریع و خشن (Fast and Furious) با محوریت شخصیت‌های این قسمت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی این فیلم اکشن و مورد انتظار منتشر شده است. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، شرکت یونیورسال پیکچرز دقایقی پیش اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 را منتشر کرد که این تریلر طولانی اطلاعات زیادی از اتفاقات این قسمت را به ما ارائه می‌دهد. تریلر با نمایش زندگی عادی وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، با میشل رودریگز، بازگیر نقش لتی و برایان، پسرش شروع می‌شود و در ادامه شاهد ماموریت جدید آن‌ها هستیم که دام با برادرش مواجه می‌شود که نقش او را جان سینا بازی می‌کند تا اولین غافلگیری تریلر را شاهد باشیم.

برادری که قوی‌تر و جوا‌ن‌تر از دام است و حال قرار است در برابر برادر بزرگ‌ترش قرار بگیرد و در ادامه بازگشت جوردانا بوروستر، بازیگر نقش میا تورتو را نیز شاهد هستیم. همچنین مشخص می‌شود که اتفاقات این قسمت بخشی از برنامه جدید سایفر با بازی شارلیز ترون، است که قصد گرفتن انتقامش از دام را دارد و همچنین انگیزه برادر دام هنوز مشخص نیست. در طول اولین تریلر فیلم اکشن سریع و خشن ۹ شاهد تصاویر اکشن متعدد و مبارزه دام و برادرش هستیم که بسیاری از این تصاویر به سبک چند قسمت اخیر بوده و به‌نظر می‌رسد که فیلم قرار است مسیر قسمت‌های قبلی را دنبال کند. در پایان اولین تریلر قسمت جدید فیلم Fast and Furious شاهد بازگشت هان با بازی سانگ کانگ، هستیم که نه تنها دام را غافلگیر کرد، بلکه همه طرفداران را شوکه و غافلگیر کرده است و مشخص نیست او چگونه زنده است! در هر حال بازگشت او قطعا بسیاری را خوشحال خواهد کرد.

تماشا از یوتیوب | لینک دانلود اختصاصی با بهترین کیفیت

فیلم Fast and Furious 9

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Fast and Furious 9 نیز آغاز شده، اما هنوز از نام این قسمت رونمایی نشده که این موضوع با توجه به شروع تبلیغات فیلم کمی عجیب است. تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، هلن میرن، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious 9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر شخصیت هان در فیلم Fast and Furious 9 را مشاهده کنید:

پوستر هان در فیلم Fast and Furious 9

فیلم Fast and Furious 9 به‌کارگردانی جاستین لین، برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده