نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

اولین تیزر فیلم A Quiet Place: Part 2 منتشر شد؛ تریلر اصلی در روز سال نو میلادی

شرکت پارامونت پیکچرز تیزر تریلر کوتاهی از فیلم A Quiet Place: Part 2 را منتشر کرد که تریلر کامل‌تر در روز سال نو میلادی منتشر خواهد شد.

مقاله مرتبط

به‌تازگی اولین تصویر رسمی از فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) منتشر شده که در آن شاهد بازگشت چهار عضو خانواده ابوت هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این فیلم ترسناک و مورد انتظار منتشر شده است. در این تیزر کوتاه شاهد حضور خانواده ابوت هستیم که ظاهرا خانه را ترک کرده‌اند و در حال حرکت به سمت یک مکان نامشخص هستند. همچنین شرکت پارامونت پیکچرز تایید کرد که نسخه کامل اولین تریلر دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) قرار است در روز سال نو میلادی منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌دنبال اتفاقات مرگبار در قسمت اول، حال خانواده ابوت در فیلم A Quiet Place: Part 2 اکنون باید با ترس و وحشت دنیای خارج مواجه شوند، زیرا آن‌ها باید به مبارزه برای بقا در سکوت ادامه دهند. آن‌ها در ادامه مجبور می‌شوند تا به بخش‌های ناشناخته‌ و دور از خانه حرکت کنند که خیلی زود متوجه می‌شوند که موجوداتی که تنها با صدا قربانیان خود را شکار می‌کنند، تنها تهدیداتی نیستند که آن‌ها را فراتر از مسیرهای پوشانده شده با شن و ماسه تهدید می‌کند. همچنین پارامونت اولین پوستر فیلم A Quiet Place: Part 2 را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم A Quiet Place: Part 2

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. قسمت اول فیلم A Quiet Place موفق شد ۳۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۴۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده است.

فیلم A Quiet Place: Part 2 برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده