نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تصویری جدید از فیلم A Quiet Place: Part II منتشر شد

در تصویر جدید منتشرشده از فیلم مورد انتظار A Quiet Place: Part II (یک مکان ساکت: قسمت دوم)، شاهد خانوادهٔ سه نفره ابوت هستیم.

سایت خبری توتال فیلم، در اکانت توییتر خود تصویری جدید از فیلم مورد انتظار A Quiet Place: Part II (یک مکان ساکت: قسمت دوم) منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ هستیم. شخصیت قوی و سرسخت اولین ابوت، در حال رهبری خانواده‌اش است که حال سه نفر شده‌اند و می‌خواهد آنان را به مکانی امن و به دور از موجودات بیگانه که در فضایی پساآخرالزمانی در همه‌جا حضور دارند، برساند. از ماه تیر امسال بود که با انتشار تصاویری مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) رسماً آغاز شد. در فیلم A Quiet Place: Part II مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنبالهٔ فیلم ابتدایی را بر عهده دارد؛ تصویر منتشرشده سایت توتال فیلم از قسمت دوم «یک مکان ساکت» را در پایین مشاهده می‌کنید:

A Quiet Place: Part II

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Part II حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جایمن هانسو، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Shazam (شزم)، جانشین برایان تایری هنری در فیلم A Quiet Place: Part II شده است. گفته می‌شود که برایان تایری هنری به علت تداخل برنامه و پروژه‌ها از حضور در این فیلم انصراف داده که احتمالاً دلیل آن حضور در فیلم The Eternals (اترنالز) بوده است. ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) و فیلم The King’s Man (کینگز من) از جمله کارهای جدید هانسو هستند که اولی چندی پیش روی پرده رفت و فیلم دوم در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

جان کرازینسکی، کارگردان و بازیگر فیلم A Quiet Place، صرفاً در تلاش برای ساخت فیلمی ترسناک نبود و تِم احساسی داستان و پرداختن به موضوعاتی همچون اهمیت خانواده، برای وی در درجهٔ اول قرار داشت

در زمان اکران فیلم درام، هیجان‌انگیز و ترسناک A Quiet Place شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) در گیشه، کمتر کسی موفقیت غیرمنتظره این فیلم را پیش‌بینی می‌کرد. ساختهٔ جان کرازینسکی که با تحسین منتقدان روبه‌رو شد، استقبال تماشاگران را نیز به‌ همراه داشت و در سه روز نخست اکران خود حدود ۵۰ میلیون دلار فروش کرد. فیلم A Quiet Place حدود ۳۴۱ میلیون دلار فروش داشته است، این در حالی است که بودجهٔ ساخت این فیلم تنها ۱۷ میلیون دلار برآورد شده است. جان کرازینسکی، کارگردان و بازیگر فیلم A Quiet Place، در این فیلم صرفاً در تلاش برای ساخت فیلمی ترسناک نبود و تِم احساسی داستان و پرداختن به موضوعاتی همچون اهمیت خانواده، برای وی در درجهٔ اول قرار داشت.  فیلم A Quiet Place داستان اولین ابوت با بازی بلانت و لی ابوت با بازی کرازینسکی، به‌ همراه دو فرزندشان را روایت می‌کند که برای بقا در دنیایی پساآخرالزمانی باید ساکت بمانند.

فیلم A Quiet Place: Part II برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

آخرین نقش‌آفرینی امیلی بلانت روی پردهٔ سینما، مربوط‌به فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) می‌شود که کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Into the Woods (به سوی جنگل)، بوده است. امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منیول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام و درال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Mary Poppins Returns با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد و فروش خوب ۳۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده