نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳

تاریخ انتشار بلوری انیمیشن Toy Story 4 اعلام شد

والت دیزنی و پیکسار با انتشار تریلری تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن Toy Story 4 را رسما تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار با انتشار تریلری اعلام کردند که در ابتدا نسخه دیجیتالی قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) که شامل سه نسخه 4K Ultra HD، نسخه HD و Movies Anywhere می‌شود، در تاریخ ۱ اکتبر امسال (۹ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این انیمیشن سینمایی که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر) خواهیم بود. انیمیشن Toy Story 4 تا به امروز ۱.۰۱۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۴۲۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۹۲.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین تریلری از نسخه خانگی انیمیشن Toy Story 4 نیز منتشر شده که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از این انیمیشن سینمایی بسیار موفق هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Toy Story 4 دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که این محتوا شامل بخشی در مورد اسباب بازی‌های مورد علاقه بازیگران و تیم تولید، بخشی در مورد رابطه دوستی بین وودی و باز، بخشی در مورد تغییر شخصیت بو پیپ در این قسمت، یک مستند کوتاه در مورد شخصیت‌های جدید با حضور صداپیشگان و کارگردان و چه چیزهایی باعث شد تا این شخصیت‌ها اضافه شوند و شکل بگیرند، هفت صحنه حذف شده (یک صحنه انحصاری نسخه دیجیتالی است)، فایل صوتی، تریلرها و همچنین بررسی صحنه آغاز انیمیشن و غیره، است. شما همچنین می‌توانید تصویر روی جلد نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن Toy Story 4 را مشاهده کنید:

Toy Story 4

 تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، دان ریکلس، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این انیمیشن نیز بر عهده جاش کولی بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده