نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

صداپیشه شخصیت بانی در انیمیشن Toy Story 4 معرفی شد

سرانجام کمپانی والت دیزنی و پیکسار صداپیشه شخصیت بانی در انیمیشن Toy Story 4 را رسما تایید و معرفی کردند.

هفته گذشته بود که کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تریلر رسمی و کامل انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات قسمت چهارم این انیمیشن سینمایی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صداپیشه شخصیت بانی، صاحب جدید اسباب‌ بازی‌ها در قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) تایید و معرفی شده است. مدلین مک گرو، بازیگر کم سن و سال صداپیشگی شخصیت بانی را در انیمیشن Toy Story 4 بر عهده دارد. شخصیت بانی برای اولین بار در انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب بازی ۳) معرفی شده بود که امیلی هان در این انیمیشن صداپیشگی شخصیت بانی را بر عهده داشت. بانی در این انیمیشن اسباب بازی‌های سابق اندی را به سرپرستی گرفت و حال او در انیمیشن Toy Story 4 از یک چنگال پلاستیکی یک اسباب بازی به نام فرکی می‌سازد که باعث و بانی اتفاقات این قسمت خواهد بود.

مدلین مک گرو

این دومین همکاری مک‌گرو با پیکسار است و او پیش از این صداپیشگی شخصیت مدی مک‌گیر در انیمیشن Cars 3 (ماشین‌ها ۳) را بر عهده داشته بود. علاوه بر این، او نقش کودکی شخصیت هوپ در فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) را نیز بازی کرده است. همچنین فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا) جدیدترین فیلمی است که مک‌گرو در آن به ایفای نقش پرداخته است و این فیلم ترسناک در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی و کیانو ریوز، دیگر بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. 

انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out (درون بیرون) و کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Riley's First Date (اولین قرار رایلی؟) بوده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده