نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

از صدای دان ریکلس برای آقای سیب زمینی در انیمیشن Toy Story 4 استفاده شده است

سرانجام پیکسار تایید کرد که صدای دان ریکلس بار دیگر برای نقش شخصیت آقای سیب زمینی در انیمیشن Toy Story 4 استفاده شده است.

در سال ۲۰۱۷ بود که دان ریکلس در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. او صداپیشگی شخصیت آقای سیب زمینی را در سه‌گانه انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) بر عهده داشت، اما پیش از شروع ضبط صدای صداپیشگان انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)، دار فانی را وداع گفت و تا به امروز صداپیشه این شخصیت نامشخص بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از صدای ریکلس در قسمت چهارم این انیمیشن سینمایی نیز استفاده شده است. جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4 با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر تایید کرد که از صدای ریکلس بار دیگر برای شخصیت آقای سیب زمینی استفاده شده است، اما متاسفانه باتوجه‌به زمان فوت او، از دیالوگ‌های قدیمی ریکلس در انیمیشن Toy Story 4 استفاده شده و در این انیمیشن قرار نیست شاهد دیالوگ جدیدی از او باشیم و قابل انتظار است که از صدای او در سه قسمت گذشته در قسمت چهارم آن استفاده شود. 

دان ریکلس

بااین‌حال، کولی گفت که باعث افتخار او بوده که از صدای ریکلس در انیمیشن Toy Story 4 استفاده شده است. علاوه‌بر ریکلس، تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، دیگر بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در قسمت چهارم انیمیشن Toy Story حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. اواخر سال گذشته بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تریلر رسمی و کامل انیمیشن Toy Story 4 را منتشر کردند و مدتی پیش نیز تریلر بین‌المللی این انیمیشن سینمایی منتشر شد که حاوی تصاویر جدیدی بود. علاوه‌بر این، پوستر بین‌المللی دیگری از قسمت چهارم انیمیشن Toy Story نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Toy Story 4 Poster

انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده