نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

اولین تیزر تریلر سریال ویچر جادو و هیولاها را نشان می‌دهد

شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل اول سریال The Witcher را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019 منتشر کرده است.

مدتی پیش بود که شبکه نت فلیکس اولین تصاویر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد گرالت، ینیفر، سیری و روچ بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر رسمی سریال ویچر منتشر شده است. بامداد امروز و در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، اولین تریلر سریال The Witcher با داستان‌هایی در مورد ویچرها آغاز می‌شود که در همان ابتدا با گرالت با بازی هنری کویل، ملاقات می‌کنیم. الف‌ها به‌عنوان جادوگران اصلی توصیف شده‌اند که به انسان‌ها یاد داده‌اند که چگونه هرج و مرج خود را به جادو تبدیل کنند و در مقابل انسان‌ها آن‌ها را کشته‌اند. در ادامه شخصی می‌گوید که هرج و مرج خطرنا‌ک‌ترین چیز در این دنیا است، اما بدون کنترل باعث مرگ خود شخص می‌شود.

پس از آن گرالت را سوار بر روچ مشاهده می‌کنیم که نمایی بهتری از این شخصیت را ارائه می‌دهد. در واقع هدف گرالت شکار هیولاها و دریافت پول است و می‌گوید که این کاری است که باید انجام شود که احتمالا این موضوع به سیری و ماموریتی که دارد اشاره می‌شود. در ادامه نبرد بین ینیفر و نیروهای نیلفگارد نیز نمایش داده می‌شود. در طول اولین تریلر سریال The Witcher با شخصیت‌های زیادی مثل گرالت، ینیفر، سیری و حتی تریس ملاقات می‌کنیم و اتمسفر و فضای سریال نیز خبر از یک سریال جذاب و با کیفیت بالا می‌دهد و در نهایت تریلر با نمایش گرالتی به پایان می‌رسد که برای مبارزه با یک عنکبوت غول پیکر آماده می‌شود. با این حال، شبکه Netflix اعلام زمان انتشار فصل اول سریال The Witcher را به زمان دیگری موکول کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندلورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد

فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده