نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

اولین تصاویر و پوستر رسمی سریال ویچر منتشر شد؛ رونمایی از هنری کویل در نقش گرالت

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین پوستر و تصاویر رسمی سریال The Witcher را منتشر کرده که در آن شاهد حضور گرالت، ینیفر و سیری هستیم.

ماه گذشته بود که شبکه نت فلیکس از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Witcher (ویچر) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر و تصاویر رسمی سریال ویچر منتشر شده است. شبکه Netflix به‌تازگی اولین پوستر و تصاویر رسمی این سریال فانتزی را که ساخت آن از سال ۲۰۱۷ رسما تایید شده بود، منتشر کرده که تمرکز بیشتر این تصاویر روی هنری کویل، بازیگر نقش گرالت، است که شاهد گریم کامل آن هستیم که تفاوت زیادی با تصاویر تست گریم او در زمان شروع فیلمبرداری دارد و همچنین در این تصاویر شاهد حضور شخصیت ینیفر با بازی آنیا چالوترا و سیری با بازی فریا آلن، هستیم. ظاهر گرالت نقطه قوت این تصاویر است که مانند منبع اقتباس خود تنها یک شمشیر را حمل می‌کند و شمشیر دوم خود را روی روچ قرار داده است. علاوه بر این، در اولین پوستر سریال ویچر نیز تنها شاهد حضور گرالت هستیم. با این حال، قابل انتظار است که به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر سریال The Witcher باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این، شبکه نتفلیکس از لوگوی رسمی و نمادهای سریال The Witcher نیز رونمایی کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندلورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد

سریال The Witcher اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است. فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده