نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

دومین تریلر رسمی انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد

یک ماه مانده به اکران انیمیشن Toy Story 4، پیکسار و والت دیزنی دومین تریلر رسمی این انیمیشن را منتشر کردند.

اواخر سال گذشته بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تریلر رسمی و کامل انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات قسمت چهارم این انیمیشن سینمایی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این قسمت هستیم و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در این قسمت مشاهده کنیم و همچنین بیشتر با شخصیت‌های جدید آن آشنا می‌شویم. این تریلر نشان می‌دهد که فرکی توسط گبی گبی دزدیده شده و حال وودی با کمک بو پیپ و دیگر اسباب‌ بازی‌ها باید عملیاتی برای نجات او ترتیب دهد. علاوه بر نمایش صحنه‌های بامزه و آخرین ماجراجویی وودی، این تریلر در واقع نشان می‌دهد که بانی علاقه زیادی به فرکی دارد و وودی و باز لایتیر در تلاش هستند تا با کمک بو پیپ این عملیات نجات را انجام دهند تا باعث خوشحالی دوباره بانی شوند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Toy Story 4 قرار است یک ماه دیگر اکران شود و از اکنون شاهد گسترش تبلیغات آن توسط والت دیزنی و پیکسار هستیم که قابل انتظار است طی روزهای آینده ویدیوها و تبلیغ‌های تلویزیونی بیشتری نیز از قسمت چهارم انیمیشن Toy Story منتشر شود. تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، دان ریکلس، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out و کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Riley's First Date بوده است.

انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن سینمایی مدتی پیش رتبه بندی سنی G را دریافت کرد و انتظار می‌رود افتتاحیه بزرگی را نیز در گیشه تجربه کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده