نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۱

اولین تریلر رسمی انیمیشن Toy Story 4 آخرین ماجراجویی وودی را نشان می‌دهد

سرانجام کمپانی والت دیزنی و پیکسار اولین تریلر کامل و رسمی انیمیشن Toy Story 4 را منتشر کردند که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات آن است.

ماه آبان امسال بود که کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار در یک فاصله بسیار کوتاه اولین تیزر تریلر و دومین تیزر تریلر قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) را منتشر کردند که حاوی تصویر رسمی نبود. ماه گذشته نیز در حاشیه مسابقه سوپر بول شاهد انتشار اولین تبلیغ تلویزیونی انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) بودیم که نمای بهتری از آخرین اثر کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار را به طرفداران خود ارائه داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و همانطور که پیش از این اعلام شده بود، امروز اولین تریلر کامل و رسمی قسمت چهارم این انیمیشن سینمایی منتشر شده است. در اولین تریلر کامل و رسمی انیمیشن Toy Story 4 شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن هستیم که در طول آن با صاحب جدید وودی و دیگر شخصیت‌های مجموعه داستان اسباب بازی آشنا می‌شویم که با یک چنگال یک بار مصرف یک اسباب بازی به نام فرکی می‌سازد که در ادامه شاهد ورود وودی به یک ماجراجویی غیر منتظره است که فرکی باعث آن شده و در ادامه وودی بار دیگر با بو پیپ که بسیار تغییر کرده آشنا می‌شود که این تنها آغاز این ماجراجویی احساسی و عاطفی است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین این تریلر یکی از نظریه‌های انیمیشن Toy Story 4 را تایید کرد که طبق آن یکی از اسباب بازی‌های این قسمت در انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) حضور داشته است، اما هنوز مشخص نیست که او شخصیت منفی است یا به وودی کمک خواهد کرد. تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی و کیانو ریوز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. علاوه بر تریلر، پیکسار و والت دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن Toy Story 4 را نیز منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور تمامی شخصیت‌های این قسمت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Toy Story 4 Poster

انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out (درون بیرون) و کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Riley's First Date (اولین قرار رایلی؟) بوده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده