نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰

نبرد کایجوها در تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است.

آذر ماه امسال بود که کمپانی برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد حضور تمامی کایجوهای فیلم و رویارویی گودزیلا با کینگ گیدورا بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از دنباله فیلم Godzilla منتشر شده است. در تبلیغ تلویزیونی جدید این فیلم شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات فیلم Godzilla: King of the Monsters مورد انتظار هستیم که در آن نمای جدید و بهتری از دو کایجوی ناشناس فیلم نمایش داده می‌شود. همچنین در این تبلیغ تلویزیونی شاهد نبرد بین کایجوهای دیگر فیلم نیز هستیم که ممکن است این تصاویر بخشی از اتفاقات دنباله فیلم Godzilla را نیز برای شما فاش کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

قابل انتظار است که تا پیش از اکران فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲)، شاهد انتشار یک تریلر کامل دیگر نیز باشیم، اما زمان انتشار آن در حال حاضر مشخص نیست. همچنین این فیلم قرار است پیش درآمدی برای اتفاقات فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز باشد. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده