نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷

اولین تیزر فصل سوم سریال Stranger Things برای رونمایی از نام اپیزودها منتشر شد

اولین تیزر فصل سوم سریال Stranger Things در نمایشگاه کامیک کان برزیل امسال منتشر شد که از نام قسمت‌های فصل سوم رونمایی کرد.

ماه گذشته بود که فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) رسما به پایان رسید و حال فصل سوم این سریال وارد مراحل پس از تولید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس اولین تیزر فصل سوم این سریال فوق العاده مورد انتظار را منتشر کرده است. در آخرین روز نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 که با نام CCXP بیشتر شناخته می‌شود، پنل شبکه Netflix برگزار شد که فصل سوم سریال Stranger Things آخرین بخش آن بود که در این بخش شاهد حضور برخی از بازیگران سریال نیز بودیم. در طول این پنل، اولین تیزر فصل سوم این سریال منتشر شد که این تیزر حاوی هیچ تصویر رسمی نیست، اما در این تیزر کوتاه از نام هر هشت قسمت فصل سوم سریال Stranger Things رونمایی شده است. اپیزود Suzie, Do You Copy?، اپیزود The Mall Rats، اپیزود The Case of the Missing Lifeguard، اپیزود The Sauna Test، اپیزود The Source، اپیزود The Birthday، اپیزود The Bite و اپیزود The Battle of Starcourt، نام هشت قسمت فصل سوم این سریال است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در این ویدیو اشاره می‌شود که در تابستان سال ۱۹۸۵ ماجراجویی در شهر هاوکینز در فصل سوم سریال Stranger Things ادامه پیدا خواهد کرد. هرچند شاید نام بسیاری از این قسمت‌ها مبهم باشد، اما در نام این قسمت‌ها به مرکز خرید Starcourt Mall نیز اشاره شده است و به نظر می‌رسد که نقش مهمی در اتفاقات فصل سوم این سریال دارد. میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل سوم سریال Stranger Things در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده