نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

فیلمبرداری فصل سوم سریال Stranger Things به پایان رسید

طبق تصاویر منتشر شده، فیلمبرداری فصل سوم سریال Stranger Things با فیلمبرداری یک صحنه حماسی به پایان رسیده است.

ادامه این خبر ممکن است اتفاقات پایانی فصل سوم سریال Stranger Things را برای شما فاش کند

.

.

.

اردیبهشت امسال، شبکه نت‌ فلیکس با انتشار ویدیویی از شروع فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال مورد انتظار رسما به پایان رسیده است. طبق تصاویری که وب‌سایت جاست جرد از روز پایانی فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال محبوب منتشر کرده، شاهد حضور بیشتر شخصیت‌های اصلی سریال هستیم. طبق گفته افراد نزدیک به صحنه، در طول این شب فیلمبرداری صحنه پایانی یا احتمالا مبارزه پایانی فصل سوم سریال Stranger Things فیلمبرداری شده که بسیار بزرگ و حماسی توصیف شده است. در تصاویر منتشر شده شاهد حضور میلی بابی براون، بازیگر نقش الون و دیگر شخصیت‌های کودک و نوجوان سریال مثل فین ولفهارد، بازیگر نقش مایک ویلر و جو کری، بازیگر نقش استیو هرینگتون هستیم.

همچنین شخصیت‌های بزرگسالی مثل جویس بایرز با بازی وینونا رایدر نیز در پشت صحنه فیلمبرداری دیده می‌شوند. علاوه بر سازندگان سریال، شاهد حضور یک گروه از نیروهای ارتش نیز در پشت صحنه فیلمبرداری آخرین شب فصل سوم سریال Stranger Things نیز هستیم که ظاهرا قرار است از شهر هاوکینز در برابر تهدید احتمالی که بسیار بزرگ‌تر توصیف شده، دفاع کنند. پیش از این، دیوید هاربر، بازیگر نقش جیم هاپر با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید صحنه‌های خود در فصل سوم سریال Stranger Things خبر داده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدتی پیش شبکه Netflix تایید کرد که شخصیت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی از اتفاقات و داستان فصل سوم این سریال منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که اتفاقات فصل سوم در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان خواهد داشت. 

فصل سوم سریال Stranger Things در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده