نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

فصل سوم سریال Stranger Things در سال 2019 پخش خواهد شد

شبکه نتفلیکس سرانجام رسما تایید کرد که فصل سوم سریال Stranger Things در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس سرانجام رسما تایید کرد که فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) قرار نیست زودتر از سال آینده میلادی از این شبکه استریم منتشر شود. سیندی هالند، رئیس برنامه‌های شبکه نتفلیکس در کنفرانس خبری تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال، گفت که فصل سوم این سریال علمی تخیلی تا سال آینده باز نخواهد گشت، اما وعده داد که این تاخیر قطعا ارزشش را خواهد داشت. به نقل از EW، هالند گفت:

این یک سریال هنری است. برادران دافر و شاون لوی درک کردند که سهم بالایی از بینندگان شبکه را در اختیار دارند. آن‌ها می‌خواهند اثری بزرگ‌تر و بهتر از سال گذشته (فصل دوم) را ارائه دهند. من فکر می‌کنم که این فصل فوق‌العاده خواهد بود و ارزش منتظر ماندن را خواهد داشت.

Stranger Things

همچنین هالند اضافه کرد که فصل سوم سریال Stranger Things که قرار است در ۸ قسمت تولید شود، جلوه‌های ویژه بیشتری نسبت به دو فصل گذشته خواهد داشت و این یکی از دلایلی است که فصل سوم این سریال تا سال ۲۰۱۹ باز نخواهد گشت. هالند توضیح داد:

این یک فصل واقعا هیجان‌انگیز است و فقط کمی ساخت آن بیشتر طول خواهد کشید.

پیش از این شبکه نتفلیکس تیزری از فصل سوم سریال Stranger Things را منتشر کرده بود که در آن به انتشار فصل سوم این سریال در تابستان سال ۲۰۱۹ اشاره شده بود. ماه گذشته نیز اولین تصاویر از ملی بابی براون، بازیگر نقش الون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شد. ملی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری ، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده