نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

اولین تریلر فیلم BrightBurn به تهیه کنندگی جیمز گان

کمپانی سونی پیکچرز در حاشیه پنل خود در نمایشگاه کامیک کان برزیل اولین تریلر فیلم BrightBurn به تهیه کنندگی جیمز گان را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم BrightBurn (برایت‌برن) منتشر شده است. در حاشیه پنل کمپانی سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان برزیل ملقب به CCXP، اولین تریلر این فیلم ترسناک منتشر شد که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد که پیش از این، این فیلم قرار بود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال معرفی شود. در اولین تریلر فیلم BrightBurn شاهد اولین تصاویر رسمی آن هستیم که در آن یک زوج که موفق به بچه‌دار شدن نشده بودند، یک پسر بچه را در نزدیکی خانه خود پیدا می‌کنند که از آسمان به سمت زمین با یک کپسول سقوط کرده بود که شباهت زیادی به منشا داستانی شخصیت سوپرمن دارد. این پسر مانند سوپرمن دارای قدرت‌های فرابشری است که با بزرگ‌تر شدنش، این قدرت‌ها ظاهر می‌شود، اما بر خلاف سوپرمن، او از این قدرت‌ها برای انجام کارهای شیطانی استفاده می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از اپارات

پیش از این قرار بود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال از فیلم BrightBurn رونمایی شود، اما پس از افشای دوباره توییت‌های قدیمی جیمز گان و اخراجش از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) توسط والت دیزنی، سونی پیکچرز معرفی این فیلم را در این نمایشگاه لغو و به زمان دیگری موکول کرددیوید یاروفسکی، کارگردان فیلم The Hive، کارگردانی فیلم BrightBurn را بر عهده داشته است و برایان و مارک گان که برادران جیمز گان هستند، وظیفه نوشتن این فیلم ترسناک را بر عهده داشته‌اند.

فیلم BrightBurn قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. الیزابت بنکس، دیوید دنمان، مت ال جونز، جنیفر هلند و جکسون دان، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده