نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

معرفی پروژه جیمز گان در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2018 لغو شد

در پی اخراج جیمز گان از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3، معرفی پروژه او در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 نیز لغو شد.

شب گذشته بود که شرکت والت دیزنی از اخراج جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) خبر داد و بدین ترتیب گان دیگر در دنیای سینمایی مارول که نقش بسیار مثبت و بزرگی در توسعه آن داشته است، سمتی نخواهد داشت. دیزنی دلیل اخراج گان را توییت‌های غیر اخلاقی، شوخی با تروریسم و غیره عنوان کرده بود که گان یک دهه پیش این توییت‌ها را ارسال و پس از عذرخواهی در سال ۲۰۱۲، آن‌ها را حذف کرده بود و دیزنی در ادامه گفت که این موضوع برخلاف ارزش‌های اخلاقی این استودیو است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور جیمز گان و معرفی پروژه‌اش در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 نیز لغو شده است.

جیمز گان هفته پیش توییتی را منتشر و اعلام کرد که قرار است در روز جمعه در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 یک پروژه جذاب، تاریک و مهیج را معرفی کند. بسیاری تصور می‌کردند براساس تصویری که گان در توییتر شخصی خود منتشر کرده، این پروژه احتمالا به اقتباسی سینمایی براساس بازی Bloodborne (بلادبورن) مربوط است، اما شرکت سونی پیکچرز هیچگاه این خبر را تایید نکرد و حتی در پنل شب گذشته خود نیز به آن اشاره‌ای نشد. تمرکز پنل سونی پیکچرز روی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) و فیلم Venom (ونوم) بود و بدین ترتیب حضور گان در این پنل منتفی شد. حال طبق گفته منابع نزدیک، پس از حوادث اخیر گان از حضور در این نمایشگاه انصراف داده و بدین ترتیب این پروژه یا به این زودی معرفی نخواهد شد یا اینکه ممکن است این پروژه کاملا لغو شود.

با اینکه گان مسئولیت توییت‌های خود را پذیرفته و ابراز پشیمانی کرده و این اتفاق را پذیرفته است، اما به نظر می‌رسد که آینده کاری گان در هالیوود در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با این حال، سونی پیکچرز هنوز واکنشی به این موضوع و لغو احتمالی معرفی پروژه گان، نداشته است. همچنین مارول استودیو نیز به نظر می‌رسد که باید به‌زودی کارگردان جدیدی را برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استخدام کند و در حال حاضر واکنشی را از این استودیو شاهد نبودیم.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده