نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

اکران فیلم ترسناک جیمز گان تا سال 2019 عقب افتاد

کمپانی سونی پیکچرز ضمن اعلام نام فیلم ترسناک جدید خود به تهیه کنندگی جیمز گان، اکران این فیلم را تا سال ۲۰۱۹ عقب انداخت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران پروژه ترسناک جیمز گان عقب افتاده و نام رسمی این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که این فیلم که BrightBurn (برایت‌برن) نام دارد و پیش از این قرار بود در تاریخ ۳۰ نوامبر امسال (۹ آذر) اکران شود، اکنون اکرانش حدود ۶ ماه عقب افتاده است و در حال حاضر این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم در واقع قرار است در هفته روز یادبود سال آینده اکران شود که این می‌تواند به این معنی باشد که سونی به فروش احتمالی فیلم BrightBurn امید زیادی دارد.

پیش از این قرار بود در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال از فیلم BrightBurn رونمایی شود، اما پس از افشای دوباره توییت‌های قدیمی جیمز گان و اخراج کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) توسط والت دیزنی، سونی پیکچرز معرفی این فیلم را در این نمایشگاه لغو و به زمان دیگری موکول کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم BrightBurn در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که جیمز گان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و برایان و مارک گان که برادران جیمز گان هستند، وظیفه نوشتن این فیلم ترسناک را بر عهده داشته‌اند.

همچنین دیوید یاروفسکی، کارگردان فیلم The Hive، کارگردانی فیلم BrightBurn را بر عهده داشته است و در این فیلم بازیگرانی چون الیزابت بنکس حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر مارول استودیو و والت دیزنی به دنبال یافتن کارگردان جدید و یک جانشین مناسب  برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 هستند و به همین منظور به طور موقت مراحل پیش تولید قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy متوقف شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده