// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Holy Fury بازی Crusader Kings 2 مشخص شد

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو بلاخره پس از ماه‌ها انتظار تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Crusader Kings 2 یعنی Holy Fury را مشخص کرد.

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) اوایل سال جاری اعلام کرد که بسته الحاقی بازی Crusader Kings 2 یعنی Holy Fury در دست ساخت قرار دارد اما تا دیروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی از آن نبودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان با انتشار تریلری از تاریخ راه‌یابی بسته دانلودی جدید برای این بازی استراتژی رونمایی کردند. بسته الحاقی یاد شده در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان ماه)‌ برای پی سی منتشر می شود.

محتوای دانلودی Holy Fury در واقع بیشتر روی موارد مذهبی فرقه‌ها تمرکز دارد. نیرو‌های Pagan Warriors حال توانایی تاسیس خانه‌های کوچک دارند که از این رو به آنها اجازه می‌دهد که سطح خود را افزایش دهند. ویژگی‌های دیگری همچون تاج گذاری، موارد مذهبی و دیگر محتویات ضمیمه این محتوا شده است تا بتواند تجربه جدیدی در اختیار بازیکنان قرار دهد.

از عرضه بازی Crusader Kings 2 در سال ۲۰۱۲ میلادی تا به امروز سازندگان توانسته‌اند با توسعه محتویات از آن پشتیبانی کنند. از آخرین محتویاتی که به این بازی راه پیدا کرده است می‌توان به Jade Dragon اشاره کرد که سال گذشته میلادی منتشر شده است. گفتنی است که Crusader Kings 2 تنها محصول پارادوکس نیست که میزبان بسته الحاقی شده است. از طرفی بسته Industries بازی Citis: Skylines نیز در ماه جاری میلادی منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید جدیدترین ویدیو بازی Crusader Kings 2 با محوریت بسته الحاقی Holy Fury را تماشا کنید. بازی مذکور هم اکنون برای پی سی در دسترس است و محتوای یاد شده نیز در تاریخ ۲۲ مهر ماه به دست بازیکنان می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های استراتژی با زومجی در میان بگذارید و برای آشنایی بیشتر با Crusader kings 2 می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده