// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

بسته الحاقی جدید بازی Cities: Skylines با نام Industries معرفی شد

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو از جدیدترین بسته الحاقی بازی شهرسازی Cities: Skylines با نام Industries رونمایی کرد که دنیای صنعت را به آن اضافه می‌کند.

بازی محبوب و تحسین شده Cities: Skylines که در سبک شبیه ساز شهرسازی ساخته شده تا به امروز توانسته‌ است بیش از ۵ میلیون نسخه روی کامپیوتر و کنسول‌ها فروش داشته باشد. پس از انتشار این اثر، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) و استودیو کولوسال اوردر (Colossal Order) همچنان با توسعه بسته‌های الحاقی مختلف بازیکنان را با محتویات جدید و گوناگون روبه‌رو می‌کنند و به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از بسته الحاقی جدید بازی Cities: Skylines با نام Industries رونمایی کردند که تا کمتر از یک ماه دیگر به دست کاربران می‌رسد.

Cities: Skylines – Industries در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان ماه) برای پی سی، مک و لینوکس منتشر می‌شود و به گفته سازندگان این بسته الحاقی یکی از مهم‌ترین و غنی‌ترین محتویات بازی Cities: Skylines در طول تاریخ آن به شمار می‌رود. همانطور که از نام محتوا پیدا است، بسته الحاقی جدید دنیای صنعت را به این بازی دعوت می‌کند. این محتوا نه تنها به شما اجازه می‌دهد که ساختمان‌های بزرگ صنعتی را تاسیس کنید، بلکه با استفاده از آنها می‌توانید به منابع جدید دست یابید و آنها را مدیریت کنید.

علاوه بر موارد یاد شده، Cities: Skylines – Industries همچنین شامل بخش پستی، ۳ نوع سیاست صنعتی، ۴ نوع سیاست شهری، ۵ نقشه و ۴ کلاه جدید برای Chriper می‌شود. ساندرا نئودینگر، مدیر محصولات کمپانی پارادوکس اینتراکتیو، نسبت به محتوای جدید ابراز علاقه کرد و بیانیه‌ای نیز در این باره منتشر کرد. در ادامه می‌توانید اظهارات وی را مطالعه کنید:

کاربران با استفاده از بسته الحاقی Cities: Skylines – Industries می‌توانند تصمیمات مهمی برای شهر خود بگیرند تا به این شکل بتوانند از چرخه صنعتی به هدف‌های مهمی دست پیدا کنند. بازیکنان مدت زمان زیادی است که از ما این محتوا را درخواست کرده‌اند و ما بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم آن را به‌زودی به دست کاربران برسانیم.

Cities: Skylines – Industries

همانند بسته‌های دانلودی پیشین بازی Cities: Skylines، محتوای Industries به همراه آپدیت رایگانی در تاریخ ۱ آبان ماه به بازی اضافه می‌شود. به‌روزرسانی رایگان شامل ایستگاه Synthetic Dawn Radio می‌شود که ۱۶ موسیقی جدید در خود جای داده است. فهرست نام‌های سفارشی، غرفه‌های عوارضی و توانایی ناحیه بندی بناهای تاریخی از دیگر مواردی است که در آپدیت رایگان منظور شده است.

سازندگان ضمن معرفی بسته الحاقی Cities: Skylines – Industries، تریلری نیز از آن منتشر کردند که محتویات داخل آن را به نمایش می‌گذارد. بازی Cities: Skylines هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک، لینوکس و نینتندو سوییچ در دسترس است و جدیدترین بسته دانلودی آن نیز در تاریخ ۱ آبان ماه تنها در دسترس کاربران پی‌سی قرار می‌گیرد. بازی مذکور هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در پلتفرم استیم به فروش می‌رسد و برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. همچنین در پایین می‌توانید با تماشا کردن تریلر خود را با این بازی و محتوای جدید آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های شبیه ساز شهرسازی با زومجی در میان بگذارید. همچنین برای اطلاع بیشتر از سیتیز اسکای لاینز می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده