نویسنده: حسام عسکری
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

DLC بازی Crusader Kings II با نام Holy Fury در سال 2018 منتشر می‌شود

بازی Crusader Kings II به زودی همراه با DLC جدیدش، با انبوهی از امکانات متنوع و جذاب منتشر خواهد شد.

جدیدترین DLC بازی حماسی تاریخی Crusader Kings II با نام Holy Fury در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.

با توجه به اعلام شرکت Paradox Interactive، داستان این DLC به شرح زیر است:

در Holy Fury، حاکمان پاگانی که به جای تغییر دین، آن را اصلاح کرده‌اند فرصتی پیدا می‌کنند تا آیین پاگانیسم اصلاح‌شده را طراحی کنند. آیینی صلح‌طلب یا جنگ‌افروز؟ انتخاب با بازیکن است. آیا بازیکن از ستارگان پیروی می‌کند یا به دنبال خرافات خدایان خون‌خوار می‌رود؟ چه کسی این کلیسا را ​​رهبری می‌کند؟ و روی خاکستر آیین گذشته چه کیش جدیدی می‌سازد؟

Holy Fury با پررنگ کردن نقش جنگ‌آوران صلیبی و تعامل بین ادیان، عمق جدیدی به محتوای گسترده‌ی بازی Crusader Kings II اضافه می‌کند. خبر خوب برای کسانی که DLC را خریداری نمی‌کنند اینکه Holy Fury مثل همه‌ی افزونه‌های Crusader Kings II همراه با یک به‌روزرسانی رایگان برای تمامی بازیکنان منتشر می‌شود و ویژگی‌های بسیاری به بازی اضافه می‌کند.

ویژگی‌های اضافه‌شده عبارتند از:

  • Shattered and Random Worlds: بازی خود را در نقشه‌ی تخیلی اروپا با یک قلمروی کوچک رو به گسترش، یا روی یک نقشه‌ی تصادفی با نشانه‌های تاریخی پادشاهان گذشته، شروع کنید.
  • Warrior Lodges: به گروه جنگجویان پاگان ملحق شوید و خود را ارتقا دهید و با دستیابی به متحدان قدرتمند و مهارت‌های نظامی بیشتر، قدرتتان را بیشتر کنید.
  • Legendary Bloodlines: نوادگان جنگجویان بزرگ قدرتهای مخصوص خود را دارند که منطبق با دستاوردهای اجدادشان است. به طور مثال تبار خونی تاریخی نوادگان شارلمانی، چنگیزخان و... هر کدام قدرت مخصوص خود را دارند.
  • Sway or Antagonize Your Neighbors: در این حالت سعی کنید از طریق فریب و ترغیب، رقبا را فریب دهید و پیروز شوید یا با تحریک کسی که می خواهید، او را وارد درگیری کنید.
  • Sainthood: کاتولیک‌های زاهد می توانند تبدیل به قدیس شوند و قدرت خود را به فرزندانشان منتقل کنند و محل سکونتشان را تبدیل به یک مکان ارزشمند کنند.
  • Coronations: پادشاهان فئودال و امپراطورها باید از طریق روحانیون تاج‌گذاری کنند؛ چون همه‌ی قدرت‌ها از آسمان فرود می‌آید.
  • New Crusade Events: گیم‌پلی عمیق‌تر برای انتقال حس جنگ‌های صلیبی آن دوران.
  • New Succession Laws: ممکن است شورای بزرگان پاگان رای نهایی را در مورد چگونگی تقسیم یک قلمرو بین وراث تعیین کند یا یک حاکم ممکن است چگونگی پیوستن برادرش به یک قلمرو را به چالش بکشد.
  • و قابلیت‌های بیشتر: تغییرات در دین، نام‌های سفارشی برای افراد یا اشیاء، روند غسل تعمید طبیعی‌تر، لیست افرادی که کشته‌اید و دیگر تغییرات کوچک و متنوع برای جذابیت بیشتر.

Crusader Kings II: Holy Fury در سال ۲۰۱۸ به قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای PC منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده