نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

بسته Jade Dragon بازی Crusader Kings II معرفی شد

بسته Jade Dragon بازی Crusader Kings II اخیرا با محوریت تمدن چین معرفی شده است. 

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو اخیرا بسته الحاقی جدیدی برای بازی Crusader Kings II معرفی کرده است. این بسته که Jade Dragons نام دارد، تمدن چین را به بازی اضافه می‌کند. البته این تمدن روی نقشه حضور ندارد ولی تاثیر زیادی روی بازی خواهد داشت. به این صورت که بسته به اینکه تمدن چین از شما راضی باشد یا خیر، شرایط مختلفی برای‌تان پیش خواهد آمد. 

به طور دقیق‌تر، پس از انتشار این بسته الحاقی که هنوز تاریخ عرضه دقیقی هم ندارد، یک منو با نام China Screen به بازی اضافه خواهد شد. در این منو می‌توانید وضعیت فعلی روابط‌تان با چین و همچنین خواسته‌های تمدن چین را مشاهده کنید. با برآورده کردن این خواسته‌ها، می‌توانید از مزایایی بهره‌منده شوید. البته هیچ اجباری به این کار نیست و اگر دوست نداشته باشید که تابع تمدن چین باشید، می‌توانید با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کنید. 

با اینکه تمدن چین روی نقشه به طور مستقیم حضور نخواهد داشت، اما این به معنی غیبت کامل چینی‌ها هم نخواهد بود؛ چرا که هر از گاهی شاهزاده‌ها یا جهان‌گرد‌های چینی به غرب سفر خواهند کرد و می‌توانید از نزدیک با آن‌ها آشنا شوید. علاوه بر این یک سری آیتم باارزش چینی هم با این بسته به بازی اضافه خواهند شد. جاده ابریشم هم یکی دیگر از مواردی است که امکان داد و ستد و کسب درآمد را فراهم می‌کند. 

همان‌طور که اشاره کردیم، این بسته فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده