نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار دو ویدیو جدید از فیلم Mortal Engines با محوریت معرفی شخصیت‌های فیلم

به‌تازگی دو ویدیوی جدید از فیلم Mortal Engines منتشر شده که در آن به معرفی شخصیت تادئوس ولنتاین و تام نتسورثی می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۲ ویدیو جدید فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) منتشر شده است که به معرفی دو شخصیت اصلی دیگر این فیلم می‌پردازد. مدتی پیش بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز ویدیوی جدیدی از این فیلم را منتشر کرد که در این ویدیو شاهد معرفی و صحبت در مورد شخصیت هستر شاو با بازی هرا هیلمار بودیم. حال دو ویدیوی دیگر از این ویدیوها منتشر شده که در ویدیوی اول شخصیت تام نتسورثی با بازی رابرت شیهان، معرفی می‌شود که قرار است هستر شاو را در ماجراجویی‌اش برای گرفتن انتقام مادرش همراهی کند. در ویدیوی دوم شخصیت تادئوس ولنتاین با بازی هوگو ویوینگ، معرفی می‌شود که در واقع آنتاگونیست اصلی فیلم Mortal Engines است. علاوه بر شیهان و ویوینگ، پیتر جکسون هم در این ۲ ویدیو حضور دارد و در مورد این شخصیت‌ها صحبت می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

علاوه بر این، دو پوستر دیگر از فیلم Mortal Engines هم منتشر شده که تمرکز آن‌ها روی شخصیت تادئوس ولنتاین و تام نتسورثی است. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Mortal Engines Poster

Mortal Engines Poster

هرا هیلمار، هوگو ویوینگ، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستین ریورز، سازنده جلوه‌های ویژه دو سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و فیلم The Hobbit (هابیت) به‌همراه فیلم King Kong (کینگ کونگ)، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Engines که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فیلیپ ریو است، بر عهده فیلیپا بوینس، پیتر جکسون و فرن والش بوده است.

فیلم Mortal Engines قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) به روی پرده‌های سینما برود. پیتر جکسون به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. همچنین سومین و آخرین تریلر فیلم Mortal Engines قرار است روز جمعه این هفته منتشر شود. پیش از این، آذر سال گذشته اولین تریلر و خرداد امسال دومین تریلر این فیلم منتشر شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده