نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

پوستر و ویدیوی جدیدی از فیلم Mortal Engines منتشر شد

کمپانی یونیورسال ویدیویی با محوریت معرفی شخصیت هستر شاو و ۲ پوستر جدید از فیلم Mortal Engines را منتشر کرده است.

آذر سال گذشته بود که یونیورسال پیکچرز اولین تریلر و خرداد امسال دومین تریلر فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) را منتشر کرد که از آن زمان تصویر جدیدی از این فیلم منتشر نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و پوسترهای جدیدی از این فیلم علمی‌تخیلی و فانتزی مورد انتظار امسال منتشر شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز در راستای گسترش تبلیغات فیلم Mortal Engines که حدود دو ماه تا اکران آن زمان بیشتر باقی نمانده است، ۲ پوستر جدید از این فیلم را منتشر کرده که تمرکز یک پوستر تنها روی شخصیت هستر شاو با بازی هرا هیلمار، به‌همراه شهر لندن است و در پوستر دوم شخصیت‌های اصلی فیلم قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Mortal Engines Poster

Mortal Engines Poster

علاوه بر این، ویدیوی جدیدی از فیلم Mortal Engines منتشر شده است که تمرکز آن روی گذشته و اهداف شخصیت هستر شاو است. در طول این ویدیو، پیتر جکسون و هرا هیلمار در مورد هستر شاو صحبت می‌کنند و تصاویر جدیدی از این فیلم نیز نمایش داده می‌شود. سومین تریلر فیلم Mortal Engines قرار است روز جمعه در نمایشگاه نیویورک کامیک کان در طول پنل این فیلم که اندی سرکیس نیز حضور خواهد داشت، منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هرا هیلمار، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستین ریورز، سازنده جلوه‌های ویژه دو سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و فیلم The Hobbit (هابیت) به‌همراه فیلم King Kong (کینگ کونگ)، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Engines که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فیلیپ ریو است، بر عهده فیلیپا بوینس، پیتر جکسون و فرن والش بوده است.

فیلم Mortal Engines قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) به روی پرده‌های سینما برود. پیتر جکسون به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده